OPÉRACIÓ PEUGEOT #CAMOCATCH, ELS NOSTRES SEGUIDORS HAN VOTAT!

OPÉRACIÓ PEUGEOT #CAMOCATCH, ELS NOSTRES SEGUIDORS HAN VOTAT!

En la darrera operació de comunicació, PEUGEOT va oferir al gran públic la possibilitat d’escollir el disseny dels camuflatges que utilitzarà el nou PEUGEOT 3008 durant les últimes proves de desenvolupament a les carreteres d’Europa.

El resultat: un èxit excepcional a les xarxes socials de la marca i 6 dissenys de camuflatge votats!

Al maig, deu innovadors i impactants dissenys de camuflatge concebuts pels dissenyadors de PEUGEOT van ser sotmesos a l’elecció del públic a les xarxes socials de la marca. Aquestes deu propostes respecten la confidencialitat de les formes del nou PEUGEOT 3008 alhora que desperten emocions mitjançant un enfocament inspirat i optimista.

 

El públic es va mostrar molt actiu, amb milers de contribucions a les diferents xarxes socials de la marca: Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn.

 

Entre les deu propostes dels dissenyadors de PEUGEOT les sis més votades són les següents:

Paint del tema « Street Art ».
Menthol del tema « Optic Art »,
Jazzy del tema « Proto’type »,
Neó del tema « Street Art »,
Marràqueix del tema « Optic Art »,
Tòquio del tema « Proto’type ».

Aquests sis camuflatges, seleccionats pel públic, es produiran al juny i es faran servir per cobrir els nous PEUGEOT 3008 que es provaran a les carreteres europees entre el 15 de juliol i el 15 d’agost.

 

Durant aquest període, convidem a tot aquell que tingui la sort de veure un d’aquests PEUGEOT 3008 camuflats a fer una foto (respectant les normes de seguretat) i publiqui la imatge en una de les xarxes socials de la marca amb les mencions # CAMOCATCH i @PEUGEOT.

 

A continuació, la marca organitzarà un sorteig entre els participants (una participació per persona) per determinar els 6 guanyadors, que seran convidats a venir a tastar-lo el 2024.

 

Des de principis del 2023, Peugeot ha posat en marxa una estratègia de col·laboracions i associacions amb joves dissenyadors. Aquesta vegada, és una col·laboració estesa a un públic internacional a través de les xarxes socials que la Marca ha iniciat, per tal de promoure el saber fer de Peugeot en matèria de disseny a un màxim de persones.