
Peugeot reedita el seu reeixit esdeveniment lifestyle Peugeot SUV Trophy
Després revifar el madrileny poble abandonat de Fresno de Torote en la primera edició, Peugeot reedita el seu reeixit esdeveniment lifestyle Peugeot SUV Trophy recolzat en el llançament de la seva avantguardista SUV 3008. Com a principal novetat, la marca dissenyarà un circuit de proves per descobrir la estació fantasma que amaga el Pirineu català.
Sota el segell #EstoEsUnSUV, Peugeot Espanya prepara ja la segona edició de l’esdeveniment familiar lifestyle més reeixit de l’última temporada: el 3008 Peugeot SUV Trophy. A l’empara del llançament al mercat espanyol del nou SUV de la marca del lleó, el Peugeot 3008, la firma automobilística francesa ha creat, de nou, una cita ineludible obert al públic general el protagonista absolut, més enllà del propi cotxe, serà la estació abandonada de Llessuí (Lleida), en ple Vall d’Àssua, al Pirineu català.
“Volem fer un SUV Trophy acord amb les característiques del nou Peugeot 3008. Per a nosaltres és un moment molt important, ja que aquesta estratègia no només implementa tot el que hem organitzat fins a la data en temàtica lifestyle, sinó que trasllada de forma fidedigna tot el que un SUV pot fer pels nostres clients “, comenta Eduardo García-Nieto, Director de Comunicació de Peugeot Espanya.
Seguint l’estela de la primera edició del Peugeot SUV Trophy, celebrat el passat mes de juliol al poble abandonat de Fresno de Torote (Madrid) l’objectiu principal d’aquests esdeveniments de Peugeot és el revifar i recuperar, ni que sigui per uns dies, paratges i entorns que en un altre temps van ser epicentres familiars, urbans o de natura. Amb l’ajuda de les institucions locals, la marca del lleó organitza esdeveniments que combinen gastronomia, cultura, esport, família i, sobretot, motor gràcies a activitats per a tots els públics i gustos.
Després de l’èxit d’aquesta primera edició, Peugeot ja posa en marxa la segona filant encara més prim i augmentant les possibilitats per al públic final en una prova sense comparació en el món de l’automobilisme i que tindrà lloc de l’1 al 4 de desembre.
En aquest sentit, s’habilitarà un espai dins del web www.estoesunsuv.es durant tot el mes de novembre perquè els interessats s’apuntin i participin en un senzill concurs que els permetrà, si són un dels 12 escollits, anar juntament amb la parella que vulguin al poble lleidatà de Sort amb totes les despeses pagades. Si s’és fan o seguidor de Peugeot en qualsevol de les seves xarxes socials, també es podrà participar a través dels post que s’aniran activant al llarg del mes.
Durant un cap de setmana sencer, les 24 persones es dividiran en grups i se’ls donarà un Peugeot 3008 per completar un itinerari que els portarà per tota la Vall d’Àssua, passant una sèrie de proves físiques, intel·lectuals i tecnològiques basades en les característiques del nou SUV de Peugeot alhora que s’orienten al més pur estil Dakar.
El circuit començarà des que baixen de l’AVE a l’estació de Lleida i fins que aconsegueixin localitzar l’estació d’esquí pèrdua de Llessuí. Els guanyadors de la prova, que hauran de deixar constància de la seva perícia a l’hora de superar proves, penalitzant la velocitat excessiva amb el vehicle, guanyaran la cessió, durant 3 mesos, d’un nou Peugeot 3008 totalment equipat.
Al llarg de la seva estada, provaran els plats més típics del lloc i coneixeran la bellesa d’un paratge que està identificat com una de les estacions d’esquí abandonades millor conservades. Oberta el 1967, Llessuí va durar 20 anys fins que va tancar sobtadament deixant enrere oficines de lloguer d’esquís, telecadires, restaurants, albergs i moltes més instal·lacions que, avui dia, encara es poden veure amb total claredat sense estar en ruïnes.
El 3008 Peugeot SUV Trophy comptarà, a més, amb diversos ambaixadors coneguts per tots, que també completaran el seu propi Trophy, fomentant d’aquesta manera la major difusió de l’acció i, per tant, que més persones a nivell nacional coneguin per primera vegada Llessuí i s’animin a visitar-lo.
Amb aquesta acció, Peugeot torna a assentar les bases d’una acció mai vista dins el sector automobilístic, transmetent els valors, més enllà del món del Motor, que transmeten els SUV, aquest segment tan de moda avui en dia i que ha fomentat que les famílies cada vegada passin més temps i facin plans de natura amb més assiduïtat. Per això, Peugeot compta amb una gamma de vehicles SUV per a tots els gustos, conformada pels nous Peugeot 2008 i Peugeot 3008 i que serà coronada amb el llançament del nou Peugeot 5008 a 2017