PEUGEOT REP EL PREMI “CAR DESIGN AWARD” PEL SEU LLENGUATGE DE DISSENY

PEUGEOT REP EL PREMI “CAR DESIGN AWARD” PEL SEU LLENGUATGE DE DISSENY

El “Car Design Award”, creat el 1984 per iniciativa de la revista Auto&Design, distingeix aquest any PEUGEOT a la categoria “Brand Design Language” pel llenguatge d’estil transversal expressat en tota la seva gamma de models.

Segons el jurat, “la nova gamma de PEUGEOT mostra l´evolució de la marca en termes d´esportivitat i refinament, amb la suma de provocatives línies fortes que mantenen la seva coherència amb les arrels històriques de la marca”.

Matthias HOSSANN, Director de Disseny de PEUGEOT, ha mostrat la seva gran satisfacció en rebre el premi, un reconeixement internacional important que s’associa al gran èxit comercial dels productes més recents de PEUGEOT.

L’edició de 2021 del premi “Car Design Award” recau a PEUGEOT gràcies a les seves darreres creacions. Creat el 1984 per iniciativa del Sr. Fulvio Cinti, fundador i director de la mundialment coneguda revista Auto&Design, aquest prestigiós premi reconeix els projectes que contribueixen de manera significativa a l’evolució del disseny de l’automòbil.

Ho concedeix un jurat de 12 especialistes, tots periodistes de les principals publicacions internacionals d’automoció, que avaluen de manera objectiva el disseny automobilístic a nivell mundial.

La cerimònia de lliurament ha tingut lloc el 30 de novembre, via streaming, des del Museu Nacional de l’Automòbil de Torí. A les tres categories premiades (“Cotxe de Producció”, “Concept Car” i “Llenguatge de Disseny de Marca”), s’han avaluat 10 finalistes i el trofeu a “Llenguatge de Disseny de Marca” ha recaigut a PEUGEOT.

La categoria “Llenguatge de Disseny de Marca” té en compte el disseny de la marca i la manera com una marca expressa els seus codis i valors a través d’una gamma de productes coherent i atractiva.

Com a Director de Disseny de PEUGEOT, Matthias HOSSANN se sent molt honrat per aquest important guardó que s’atorga a PEUGEOT: “Estic encantat de rebre aquest premi. Arriba en un moment crucial per a la marca que, amb el nou PEUGEOT 308, eleva el disseny i la personalitat a un nou nivell, encara més audaç i innovador. La nostra nova imatge de marca es va inaugurar amb el nou PEUGEOT 308 i ha revolucionat la manera de comunicar els nostres valors. Les nostres arrels arriben a un gloriós passat, però també ens projecten cap a un futur apassionant”.

Aquest premi se suma al rebut pel nou PEUGEOT 2008 el 2019, a la categoria de “Cotxe de Producció”. Confirma la coherència amb què PEUGEOT evoluciona en termes de dinamisme i posicionament de gamma, treballant sobre línies audaços i fortes, coherents amb les arrels històriques d’una marca nascuda el 1810.

El frontal del nou PEUGEOT 308, amb la nova identitat, desvetllada a principis d’any, marca un nou capítol en la història de la marca i anuncia l’evolució del seu disseny per al futur.