PIRELLI REGALA UN EXCLUSIU CALENDARI 2018 AMB LA CAMPANYA #SIGUEALCONEJONEGRO

PIRELLI REGALA UN EXCLUSIU CALENDARI 2018 AMB LA CAMPANYA #SIGUEALCONEJONEGRO

El Conill Negre, un dels protagonistes d’aquesta edició, pren el control de les xarxes socials de la marca a Espanya fins al 10 de novembre, dia de la presentació de l’almanac a Nova York.

El Calendari Pirelli, la mítica obra editorial que traspassa les fronteres del món del motor, es presenta el proper 10 de novembre a Nova York. En aquesta 45a edició, el fotògraf Tim Walker reinterpreta el conte d’Alícia al País de les Meravelles i trenca motlles amb una vintena de protagonistes de color, com el reconegut personatge i cantautor, RuPaul, la model Naomi Campbell o l’actriu Whoopi Goldberg, entre d’altres.

Amb motiu de la presentació, els canals socials de la filial espanyola de Pirelli, a Facebook (@PirelliEs) i a Instagram (@Pirelli_es), han llançat #SigueAlConejoNegro. La campanya, iniciada el passat 1 de novembre, situa al Conill Negre com community manager de la companyia i relata el viatge del peculiar protagonista fins a la presentació de #TheCal a Nova York, dissabte que ve.

La coneguda obsessió del protagonista per no arribar tard marcarà tot el storytelling. Fins a tal punt que, entre tots els usuaris que li donin consells per arribar a temps a Nova York, sortejarà una exclusiva còpia del Calendari Pirelli 2018. Un regal nadalenc avançat i del qual només alguns afortunats a Espanya podran passar les seves pàgines el proper any.