PORSCHE ÉS LA MARCA DE COTXES MÉS ATRACTIVA PER Als CONSUMIDORS AMERICANS

Porsche ha defensat el seu liderat entre els consumidors d’Estats Units. Aquesta és la conclusió del 22º “Automotive Performance, Execution and Layout (APEAL) Study” (“Estudi sobre Rendiment, Execució i Disseny de l’Automòbil), realitzat per l’institut de recerques de comprat J.D. Power.

Per 13ª vegada consecutiva, el fabricant de vehicles esportius ha finalitzat en el lloc més alt de la classificació general, la qual cosa significa que Porsche es manté com la marca de cotxes més atractiva per als conductors a EUA. Els models Porsche 911, Cayenne i Macan també han ocupat el primer lloc en les seves respectives categories. Més de 69.000 propietaris d’automòbils nous han participat en l’enquesta, que avaluava 243 cotxes de 33 fabricants en 10 categories.

“L’objectiu de la nostra companyia és tenir clients entusiasmats”, comenta Oliver Blume, President de Porsche Ag. “Els resultats de l’estudio J.D. Power ens confirmen, una vegada més, que estem en el camí correcte amb la nostra estratègia. És clar que, al costat de la qualitat del producte, també és fonamental el nivell de servei i la comunicació amb els nostres clients”.

Per tercera vegada consecutiva, el Macan s’ha col·locat al capdavant en la classificació de l’estudi APEAL dins del segment dels “SUV Compactes Premium”. El Cayenne, un tot terreny esportiu, també se situa en el més alt per als clients americans, per sisena vegada des de 2011, en aconseguir la primera plaça entre els “SUV Premium de Grandària Mitjana”. A més, el Porsche 911 acumula el major nombre de punts en la categoria “Esportius Premium de Grandària Mitjana” i ha estat guardonat amb el premi “Més Atractiu de la Classificació” dins de la seva categoria.

Els conductors de Porsche a EUA ja havien situat al 911 i al Macan en el primer lloc de les seves respectives categories en el “Estudi Inicial de Qualitat” del mes passat. Els extraordinaris resultats en tots dos estudis coincideixen amb la positiva evolució de les xifres de venda a EUA, un país que representa el segon major mercat per Porsche. En el que va d’any, el fabricant de vehicles esportius amb seu a Stuttgart ha lliurat 27.000 unitats als clients d’EUA, la qual cosa suposa un increment del 3% en comparació del període de gener a juny de 2016.

L’estudi APEAL determina l’atractiu que té cada automòbil per al mercat americà. Anualment, els propietaris de cotxes nous matriculats entre novembre i febrer són enquestats 90 dies després que se’ls lliuri el seu vehicle. En total, s’examinen 77 característiques dins de deu categories. A més del disseny i el dinamisme en la conducció, es tenen en compte aspectes com el confort i l’aptitud d’ús en el dia a dia.