
PORSCHE I HOLORIDE LLANCEN UNA ATRACCIÓ DE REALITAT VIRTUAL A BORD DEL VEHICLE
Porsche i Holoride, l’empresa emergent de tecnologia aplicada a l’entreteniment, presenten la seva nova creació de realitat virtual al Porsche Experience Center de Los Angeles.
Després d’una sèrie d’èxits projectes conjunts, les dues companyies ofereixen per primera vegada un producte comercial que té com a objectiu canviar l’entreteniment dels passatgers als vehicles. El programa pilot, que s’està duent a terme a les instal·lacions de Los Angeles (EUA), servirà per avaluar la demanda dels clients i la viabilitat tècnica. Més endavant, es podria implementar en altres Porsche Experience Centers de diferents parts del món. En vincular els moviments del cotxe en temps real amb el contingut de l’aplicació d’entreteniment mitjançant l’ús d’unes ulleres de realitat virtual, les persones que viatgen com a acompanyants emprenen un viatge totalment immersiu mentre volen a bord d’una nau espacial, amb efectes de so i imatges que s’adapten al moviment real de l’automòbil.
Perquè això sigui possible, Holoride utilitza dades de conducció de Porsche Cayenne, relatives a la direcció, l’acceleració i la frenada, per adaptar l’experiència al moviment del cotxe. Això, a més, permet reduir el mareig a bord, fent coincidir allò que l’usuari veu i sent d’una manera coordinada.
“Porsche ofereix experiències emocionals i dinàmiques als seus clients, i aquest projecte conjunt amb Holoride anticipa la manera com aquestes experiències es poden traslladar a un futur digital”, diu Zabih Aria, Director d’Estratègia i Negocis Digitals de Porsche Cars North America. “La nova atracció del Porsche Experience Center de Los Angeles és un pas més al nostre acord de col·laboració, al qual volem donar continuïtat en el futur”.
Cosmic Chase: un joc de creació pròpia
L’experiència en si té lloc dins un joc original, Cosmic Chase, que ha estat desenvolupat juntament amb l’estudi Schell Games, amb seu a Pittsburgh, Pennsilvània (EUA). Els passatgers són a bord d’una nau espacial i pertanyen a un grup de reclutes que formen l’Aliança de la Terra i lluiten contra l’alienígena Cymex.
“Estem treballant amb Porsche Cars North America per oferir als passatgers una experiència de realitat virtual altament immersiva”, diu Nils Wollny, Director General i cofundador d’Holoride. “Ens entusiasma la idea de plantejar un tipus d’atracció nou per al públic expert en automoció i entreteniment, dins de l’àrea metropolitana de Los Angeles. Aquest és un exemple perfecte de com s’estan transformant els centres d’experiències en llocs emocionants per a tota la família”.
Amb aquesta primera instal·lació comercial, Holoride està un pas més a prop de fer que la seva tecnologia sigui accessible per a una audiència més àmplia. La cooperació entre Porsche i Holoride va començar el 2019 en el marc d’Startup Autobahn, la plataforma d’innovació més gran d’Europa.