PORSCHE IBÈRICA CERTIFICA i audita SEU ESTRICTE PROTOCOL DE MESURES SANITÀRIES

PORSCHE IBÈRICA CERTIFICA i audita SEU ESTRICTE PROTOCOL DE MESURES SANITÀRIES

Porsche Ibèrica ha realitzat una acció pionera en el sector de l’automòbil, a l’autoimposar-se un protocol de mesures preventives més rigorós del que exigeix la pròpia legislació, que a més certifica i audita a través d’una empresa líder en aquest terreny, SGS.

3431/5000La pandèmia de l’coronavirus ha obligat a una estricta regulació en tots els sectors productius i comercials, per a garantir a l’màxim la salut de la població. Però Porsche Ibèrica ha volgut anar un pas més enllà del que obliga la nova normativa recentment aprovada i s’ha autoimposat uns estàndards més rigorosos dels que exigeix ​​la pròpia legislació que, a més, han estat certificats per SGS, una de les empreses líders en aquest terreny, que també auditar periòdicament el compliment de l’protocol acordat.

Totes les mesures adoptades s’identifiquen amb un nou segell de qualitat denominat “Espai Zero”. Amb ell, Porsche Ibèrica vol transmetre seguretat i confiança perquè qualsevol persona que entri en un Centre Porsche es trobi a gust i gaudeixi igual que sempre de l’experiència que li proporciona la marca.

“Quan vam començar a analitzar el que ha passat a la Xina en aquesta anomenada fase de desescalada que van iniciar fa temps, vam veure que la gent tenia por de tornar a desenvolupar la seva activitat quotidiana amb normalitat”, comenta Teresa Mínguez, director d’Afers Legals i Compliance de Porsche Ibèrica . “Per això vam decidir que, quan ens toqués a nosaltres iniciar el procés, havíem de donar totes les garanties a clients, empleats i proveïdors perquè acudissin a les nostres instal·lacions amb absoluta tranquil·litat”.

A partir d’aquí, Porsche ha creat el seu propi protocol de mesures preventives, que no només engloba les exigides pel Govern d’Espanya i les acordades per les principals associacions professionals de el sector de l’automoció (Anfac, Sernauto, Ganvam i Faconauto), sinó que ha afegit aspectes encara més exigents, per complir els alts estàndards que distingeixen tant als productes com a la imatge de la companyia en totes les seves facetes. En aquest sentit, per exemple, s’ha cuidat a l’màxim la cartelleria desenvolupada per informar dels passos a seguir en cada moment.

“Segurament, el nostre protocol és un dels més complets que hi ha actualment en l’àmbit comercial de l’automòbil, però la veritable diferència i el que ens fa ser pioners és que hem contractat els serveis independents d’un líder mundial com és SGS, per que certifiqui i auditi periòdicament el compliment del que s’ha acordat “, assenyala la representant legal de Porsche Ibèrica. “La idea és que sigui un protocol viu, que anirà actualitzant-se permanentment perquè s’ajusti a la realitat canviant d’aquesta pandèmia”.

El complex protocol sanitari abasta totes les mesures de seguretat i protecció imaginables, que són aplicades des de l’accés a les instal·lacions. Des de la obligatorietat de rentar-se les mans amb un gel hidroalcohòlic i la presa de temperatura a la mateixa entrada, passant per una meticulosa desinfecció dels vehicles quan entren i surten, així com cada vegada que algú els condueix o intervé en ells. Per a aquesta desinfecció s’han triat productes innocus i que no danyin els materials de l’automòbil. També s’ha desenvolupat una completa i elegant cartelleria específica, on s’explica la forma de procedir en els diferents llocs.

“L’objectiu ha estat crear aquest` Espai Cero’, on el client es trobi igual de còmode i tranquil que abans d’aquesta crisi sanitària, de manera que la seva relació amb Porsche no li plantegi el més mínim dubte i segueixi venint igual de confiat que sempre als nostres Centres “, destaca Teresa Mínguez.