Premiére Mundial: el nou Opel Insígnia debuta al Saló de Ginebra

Premiére Mundial: el nou Opel Insígnia debuta al Saló de Ginebra

Segona generació del Insígnia: els nous Grand Sport i Sports Tourer estan preparats per arribar al mercat.

Per Opel, la 87a edició del Saló Internacional de l’Automòbil de Ginebra (el 7 al 19 de març de 2017) se centra principalment en el nou Insígnia. Les noves versions Grand Sport de cinc portes i Sports Tourer de carrosseria familiar podran veure per primera vegada en el seu estand, al pavelló 2 de l’Palexpo (estand 2231). Aquest dinàmic duo es desvetllarà durant la conferència de premsa que oferirà la marca el proper dia 7 de març a les 11:00 hores. La segona generació de l’Opel Insígnia ofereix una destacada relació valor / preu. A més, dos nous serveis oferts per OnStar i el programa de personalització Opel Exclusive, que arribaran amb el nou Insígnia, també es presentaran per primera vegada a Ginebra.

El nou Insígnia es presenta en plena forma. Manté l’esportiva forma d’un coupé gran, és molt espaiós gràcies a la seva nova arquitectura i ofereix tots els elements de seguretat i confort que se suposen en un model topall de gamma. La segona generació del Insígnia impressiona per les seves cridaneres línies exteriors, l’atmosfera de benestar del seu interior i les solucions de tecnologia avançada que ofereix, destacant el sistema de matricial d’il·luminació adaptativa IntelliLux LED® o els moderns sistemes d’assistència al conductor com l’assistent de manteniment de carril amb correcció automàtica de la direcció o la moderna pantalla d’informació head up display. El capó actiu per millorar la protecció dels vianants completa la significativa millora en seguretat. A més, el Insígnia arriba amb la típica connectivitat avançada d’Opel amb la integració de l’Smartphone i noves funcions del sistema Opel OnStar – l’assistent personal que permet als ocupants de l’Insígnia fer reserves en hotels i trobar places de pàrquing a través del propi assessor de OnStar. En general, el nou Insígnia destaca per la seva gran agilitat, major habitabilitat i una sorprenent relació valor / preu, convertint-lo en un seriós rival per als models de marques premium.

El nou vaixell insígnia d’Opel és, a més, el primer model de la marca disponible una caixa del canvi de vuit velocitats, càmera de visió 360º i tracció total intel·ligent amb repartiment vectorial del parell motor. En combinació amb els eficients i nous motors turbo, la reducció del pes en fins a 200 quilos en funció de la versió i la posició de conducció més baixa, els nous Insígnia Grand Sport i Sports Tourer ofereixen al conductor una destacada dinàmica de conducció.

Distíngase de la majoria amb Opel Exclusive

A més de la presentació de les dues primeres versions del nou Insígnia i els nous serveis oferts per OnStar, Ginebra serà també testimoni del llançament del nou programa Opel Exclusive, que permetrà als clients distingir-se de la majoria al poder personalitzar el seu Insígnia segons els seus gustos personals . Els clients podran triar entre una molt variada gamma de colors exteriors que s’adeqüin als seus gustos personals. Tant se val si el que busquen és que el color del seu cotxe faci joc amb la seva corbata preferida o s’assembli al color dels ulls de la persona estimada – l’equip d’Opel Exclusive ho farà realitat.

Un cop triat el color, els clients d’Opel Exclusive poden afegir un toc més de personalització al poder triar l’acabat de la pintura. L’acabat tricapa és una barreja innovadora. Deu el seu aspecte intens i suau al revestiment de tres capes. L’acabat metal·litzat reflecteix més llum incident, el que dóna a la pintura un lluminós brillantor. I l’acabat perlat enlluerna amb fines capes de vidres incrustats en la pintura que ajuden a oferir una brillantor perlat excepcionalment natural.

A més, Opel Exclusive oferirà més possibilitats de personalització incloent diferents acabats en pell, una àmplia selecció de llantes i bandes decoratives reservades en exclusiva als clients de Exclusive.

Com a part del programa Exclusive, Opel està explorant noves solucions digitals com un showroom virtual amb imatges en ultra alta definició 4K i realitat augmentada perquè els clients puguin experimentar fàcilment com serà el seu nou vehicle amb una sorprenent definició al mateix temps que gaudeixen d’una experiència divertida.