PRESENTACIÓ MUNDIAL DE L’HONDA “E PROTOTYPE” AL SALÓ DE GINEBRA 2019

L’Honda “e Prototype” anticipa el model de producció desenvolupat a partir del concept Urban EV de 2017. Disseny exterior distintiu i senzill combinat amb un interior modern i minimalista, acompanyat d’avançada tecnologia. Plataforma ampla, amb tracció a les rodes del darrere per proporcionar un alt grau de dinamisme. El conjunt de l’Honda “e Prototype” respon a les necessitats de l’entorn urbà modern.

El nou vehicle elèctric urbà d’Honda es presentarà al Saló de l’Automòbil de Ginebra de 2019 mitjançant el Honda “e Prototype”. Aquest nou model millora l’Urban EV Concept de 2017, que ja va rebre una gran acollida, i és una de les claus de la “Visió Elèctrica” ​​d’Honda per a la regió europea.
L’Honda “e Prototype”, dissenyat per respondre a les necessitats de la vida moderna, combina un disseny únic, funcionalidadess avançades i una dinàmica de conducció gratificant. El vehicle ofereix un paquet perfecte per a la conducció en entorns urbans.

Disseny exterior distintiu i senzill

En el desenvolupament de l’Honda “e Prototype, s’ha posat especial atenció a la funcionalitat i l’ús, el que es reflecteix en el caràcter únic de la senzillesa del seu disseny. Els suaus contorns de la carrosseria s’estenen des del capó fins al parabrisa panoràmic de manera que creen una superfície contínua que ascendeix i passa per sobre de les places davanteres. Els muntants A s’assenten pràcticament al parabrisa i els vidres davanters, el que millora el rendiment aerodinàmic i, al seu torn, contribueix a una marxa refinada i silenciosa.

Entre els elements d’estil més cridaners, que accentuen el seu perfil senzill i ben ordenat, s’inclouen les manetes de les portes integrades en la carrosseria i les càmeres compactes que substitueixen als típics miralls retrovisors exteriors. Tant les manetes de les portes com el Sistema d’Retrovisors per Cambra són característiques úniques en un vehicle d’aquesta classe. L’avançat port de càrrega del vehicle s’ha integrat al centre del capó per facilitar el seu ús des d’ambdós costats del cotxe, i incorpora il·luminació LED visible a través del protector de vidre per informar al conductor de l’estat de càrrega de la bateria.

Els panells negres de la part davantera i posterior, amb un perfil còncau únic, constitueixen motius de disseny distintius. L’atenció als detalls dels grups òptics rodons realça el disseny senzill i minimalista general del vehicle, i defineix el frontal de caràcter “humà” de l’Honda “e Prototype”.

L’Honda “e Prototype” compta amb una plataforma EV específica completament nova que permet unes proporcions compactes, mentre que la distància entre eixos relativament llarga, l’ample de via i les volades curts permeten una maniobrabilitat urbana excepcional i una conducció dinàmica. La seva presència atlètica i de perfil baix, que es realça amb els passos de roda bombats que donen cabuda als amples pneumàtics, posa l’accent dinàmic al disseny exterior senzill i minimalista.

Interior modern amb avançada tecnologia

A l’interior, un habitacle espaiós amb una moderna estètica minimalista ofereix als ocupants un ambient relaxat. S’ha emprat un teixit de tapisseria tipus melange i altres materials de textures similars que es poden trobar a les llars moderns per aconseguir que els ocupants tinguin la sensació d’estar en un còmode saló. La sensació d’amplitud s’ha optimitzat per mitjà d’una superfície plana que convida moure amb total llibertat a l’habitacle.

Perquè els ocupants no perdin el seu estil de vida connectat, la doble pantalla horitzontal, intuïtiva i personalitzable, incorpora una infinitat de serveis i aplicacions intel·ligents. Aquesta sofisticada interfície de gamma alta s’ha dissenyat per oferir un nivell superior de funcionalitat i fa que aquest vehicle passi de ser un simple mitjà de transport a ser un element completament integrat en la vida quotidiana contemporània.

Els nombrosos assistents digitals de pròxima generació es presenten juntament amb molts dels controls de infoentreteniment i confort del vehicle, el que simplifica la navegació pel menú i permet realitzar diverses tasques alhora fàcilment. Les pantalles que mostren les imatges de la part del darrere que transmet el Sistema d’Retrovisors per Cambra s’han integrat als dos extrems del quadre de comandament de forma ergonòmica per garantir que el conductor gaudeixi de la màxima naturalitat en la visió. A més, el vehicle compta amb una càmera posterior digital que incrementa el camp de visió del conductor.

Esportiu i eficient per a trajectes urbans

El primer automòbil compacte d’Honda amb una plataforma EV específica ofereix una combinació d’eficiència, rendiment i funcionalitat perfecta per a entorns urbans. L’Honda “e Prototype” oferirà una autonomia de més de 200 km i una funció de «càrrega ràpida» el 80% de la càrrega en 30 minuts, pel que és perfecte per als trajectes urbans diaris. A la carretera, la dinàmica de conducció es centra en oferir una experiència divertida i gratificant. Per a això, el seu potent motor elèctric compta amb tracció posterior per a un rendiment propi d’un automòbil compacte de pròxima generació.