PREUS PER A ESPANYA: NOU BMW i8 COUPÉ I NOU BMW i8 ROADSTER

El 2013, BMW va posar a la venda el primer cotxe de la marca BMW i, pensat des de l’inici per a la mobilitat 100% elèctrica: el BMW i3. El BMW i8 (2014) va ser el primer esportiu híbrid endollable de la seva categoria i va marcar tendència tant a nivell estètic com tècnic.

El 2013, BMW va posar a la venda el primer cotxe de la marca BMW i, pensat des de l’inici per a la mobilitat 100% elèctrica: el BMW i3. El BMW i8 (2014) va ser el primer esportiu híbrid endollable de la seva categoria i va marcar tendència tant a nivell estètic com tècnic. Gràcies a l’exhaustiu ús de CFRP (fibra de carboni), en peces estructurals i un bastidor d’alumini (arquitectura LifeDrive específica de BMW i), s’aconsegueix un pes de conjunt molt lleuger i un dinamisme d’avantguarda.

 

La bateria actualitzada és una de les principals novetats dels nous BMW i8 augmentant la seva capacitat de 20 Ah a 34 Ah i aportant una potència màxima que s’incrementa en 9 kWh (12 CV). Gràcies a això, els nous BMW i8 desenvolupen 374 CV i poden recórrer fins a 55 km en manera 100% elèctric (53 km: BMW i8 Roadster).

 

El nou BMW i8 Roadster és només 60 quilos més pesat que la versió Coupé. Tot i comptar amb un sostre plegable, l’esportiu híbrid endollable conserva les portes a obertura de tisora ​​gràcies a un exhaustiu estudi per part dels enginyers de la marca. La capota es plega en forma de Z en menys de 15 segons i a una velocitat de fins a 50 km / h.

 

Amb l’estrena de la nova variant Roadster i la posada al dia del BMW i8 Coupé, s’estrenen nous colors exteriors: E-Copper i Donington Grey que s’uneixen als ja coneguts Sophisto ramat i Chrystal White.

 

Els preus per Espanya són els següents:

versió Preu
Nou BMW i8 Coupé 145.200 euros
Nou BMW i8 Roadster 160.200 euros
S’admetran comandes a partir de gener de 2018 i els lliuraments començaran al maig de 2018.