PSA RETAIL INCORPORA OPEL A LES SEVES INSTAL·LACIONS DE DR.ESQUERDO A MADRID

El vaixell insígnia de PSA Retail en ple centre de Madrid protagonitza una fita en la història de Groupe PSA, en inaugurar, a les seves instal·lacions, un espai dedicat a l’exposició, venda i reparació de la gamma de la marca Opel.

 

El vaixell insígnia de PSA Retail en ple centre de Madrid protagonitza una fita en la història de Groupe PSA, en inaugurar, a les seves instal·lacions, un espai dedicat a l’exposició, venda i reparació de la gamma de la marca Opel. Amb aquesta obertura, el centre de Doctor Esquerdo es converteix, en el 120 aniversari de la Marca Opel, en el primer punt comercial a Europa amb presència de totes les marques del Grup: Peugeot, Citroën, DS Automòbils i Opel, a més d’acollir el hub logístic de l’empresa de carsharing de Groupe PSA, eMOV.

El nou showroom d’Opel, amb una superfície total de 800 m2 per a vehicles nous, està dissenyat per a ser la millor carta de presentació de la tecnologia i les prestacions dels models de la marca alemanya de Groupe PSA. Pensat com un espai multimèdia, la informació més completa sobre cada vehicle es presenta en pantalles tàctils en què es poden veure tant les característiques tècniques com la informació més completa sobre cada automòbil. Opel Ocasió compta amb un espai propi en el qual cada vehicle ha estat objecte d’una revisió exhaustiva en 93 punts de control, associada a una garantia de, almenys, un any.

Els clients d’Opel podran gaudir d’un taller de referència a Madrid, que compta amb espais per a reparacions de mecànica ràpida i complexa, electricitat i electrònica del vehicle i carrosseria, xapa i pintura. Disposa de màquines de diagnosi d’última generació i de la tecnologia més avançada en matèria de pintura de vehicles, amb elements com un espectrofotòmetre i vernissos d’altes prestacions, que garanteixen un acabat òptim. A més, poden gaudir de serveis com la gestió de cites en línia, la possibilitat de finançar les reparacions o la cessió d’un vehicle de cortesia, a més de promocions permanents amb preu tancat en operacions de manteniment.

Situat al cèntric districte de Retiro, el gran aparador comercial PSA Retail a la capital d’Espanya compta amb 40.000 m2 d’instal·lacions totalment renovades, tant en l’estètica com en les tecnologies que s’utilitzen per exposar els vehicles de cada marca i per realitzar operacions de postvenda. A més de les zones d’exposició, diferenciades amb el posicionament propi de cadascuna de les marques del Grup, aquest espai disposa d’un ampli taller, amb una plantilla especialitzada en la reparació i manteniment dels diferents models de les gammes Peugeot, Citroën, DS Automòbils i Opel. Un espai atractiu i tecnològic pensat per oferir el millor servei als clients madrilenys.

Propietat de Groupe PSA, PSA Retail és el segon distribuïdor d’automòbils d’Europa i dóna feina a 10.000 treballadors. Present a 11 països, compta amb 300 punts de venda al Vell Continent. A Espanya i Portugal, PSA Retail és un grup de distribució potent i competitiu amb 43 concessionaris que comercialitzen 46.000 vehicles nous i 33.000 vehicles d’ocasió, donant ocupació a 1.900 treballadors.

Segons l’opinió d’Alfredo Vila, director de PSA Retail Espanya i Portugal, “amb l’arribada d’Opel a Doctor Esquerdo, la nostra principal sucursal a Espanya es converteix en un referent per a PSA Retail i Groupe PSA a nivell mundial, en ser el primer espai comercial a Europa que ofereix serveis de venda i postvenda per a totes les marques del Grup amb les tecnologies més avançades. No m’imagino una altra manera millor de celebrar el 120 aniversari de la Marca Opel.

Sobre aquesta inauguració, el director d’Opel per a Espanya i Portugal, Jorge Tomé, ha declarat: “L’obertura d’aquest nou concessionari Opel de PSA Retail en ple centre de Madrid és una fita que celebra de la millor manera l’arribada de la Marca a l’ groupe PSA. Gràcies a aquest innovador punt de venda, Opel compta amb unes noves instal·lacions per a representació de la Marca a la seva Xarxa de Concessionaris, que incorporen els mitjans tecnològics més moderns per fer destacar el nou posicionament i la identitat de la Marca com Alemanya, Excitant i Accessible en un mercat molt competitiu i que canvia de forma molt ràpida. Tota una vitrina, que recomano visitar els madrilenys, del bon saber fer d’una marca amb 120 anys d’història “.