QUALSEVOL POT TENIR LA MÀGIA ANDRÉS INIESTA

QUALSEVOL POT TENIR LA MÀGIA ANDRÉS INIESTA

El jugador de F.C. Barcelona torna a ser l’ambaixador de vehicles elèctrics de Nissan. La campanya protagonitzada pel migcampista de Fuentealbilla es llança aquest divendres a través de les xarxes socials. Aquesta és la tercera campanya del futbolista manxec amb els vehicles elèctrics de Nissan.

La màgia d’Andrés Iniesta la pot tenir qualsevol. I és que tothom pot tenir un Nissan LEAF equipat amb les tecnologies més avançades de conducció, com són el ProPILOT (la primera fase de conducció autònoma), el ProPILOT Park (que amb tan sols un botó, aparca el vehicle) i el e-pedal (accelera i frena amb un sol pedal).

 

Així ho demostra el migcampista de Fuentealbilla que segueix sent ambaixador dels vehicles elèctrics de Nissan a la campanya “Molt aviat qualsevol podrà tenir la màgia d’Iniesta”. Es llança aquest divendres a les xarxes socials de Nissan a Espanya (www.facebook.com/NissanElectric i www.twitter.com/NissanEV_ESP).

Una campanya en la qual Iniesta no només demostra que el nou LEAF de 40kWh és el vehicle més tecnològic del mercat sinó que, a més és “molt fàcil”, tal com assegura el central de la selecció espanyola. I és que, segons explica, el Nissan LEAF s’aparca “amb un simple dit. I ja està “. També explica com funciona l’e-Pedal: “només has de prémer per accelerar i deixar anar per frenar”. Així de senzill.

“Estem molt satisfets de seguir comptant amb un ambaixador com Andrés Iniesta per a la nostra gamma de vehicles elèctrics; més quan acabem de llançar la segona generació tant del nou Nissan LEAF com de la furgoneta i-NV200 “ha assegurat Marc Toro, conseller director general de Nissan Iberia. “El bon fer d’Andrés tant dins com fora del camp fan que, per a nosaltres, sigui la persona ideal per explicar com és el cotxe del futur … avui”, ha conclòs Toro.

Aquesta és la tercera campanya que Iniesta fa per Nissan. Des 2014, el futbolista manxec és ambaixador de la marca. A part de conduir un Nissan LEAF i de deixar-ho provar a qualsevol que ho desitgés, Andrés Iniesta també ha estat el protagonista de la campanya “Ara Sí”, amb la qual Nissan facilita la compra d’un vehicle elèctric. Això suposa que la marca es compromet a instal·lar el carregador al domicili de qui compra un vehicle 100% elèctric; el client pot provar el vehicle durant 3 mesos i si no queda satisfet tornar-lo i la marca es compromet a cedir un vehicle de combustió durant 14 dies a l’any.

La màgia del nou Nissan LEAF

Des de fa un mes, el nou Nissan LEAF està en els concessionaris de tot Espanya. De moment és el màxim exponent de la Conducció Intel·ligent de Nissan, que inclou l’avançat sistema ProPILOT (de sèrie en els acabats N-Connecta i Tekna), que facilita una conducció més segura i còmoda. Aquest sistema, la primera fase de la conducció autònoma de Nissan, fa servir la direcció, els frens i l’accelerador per ajudar el conductor en situacions de conducció per un sol carril. En situacions de trànsit lent, permet al nou LEAF desaccelerar i aturar de manera autònoma quan el trànsit s’atura. El sistema tornarà a reprendre la marxa i seguirà al cotxe de davant quan el trànsit torni a fluir. En autopistes, permet mantenir una velocitat de creuer o seguir al cotxe de davant si aquest va més lent, mantenint a més el cotxe dins del carril. També inclou el sistema ProPILOT Park, opcional només en el grau Tekna, per estacionar de manera totalment autònoma, en bateria o en paral·lel d’una manera tan senzilla com és prement un sol botó.

A més, el nou Nissan LEAF també incorpora la revolucionària tecnologia e-Pedal (de sèrie en els 4 acabats de la gamma) que transforma la manera de conduir i permet utilitzar un sol pedal quan s’activa. L’e-Pedal permet arrencar, accelerar, desaccelerar i aturar amb només modificar la pressió sobre l’accelerador. Quan el pedal queda totalment alliberat, els frens hidràulics i de fricció s’activen, detenint completament el cotxe i utilitzant l’energia de frenada per recarregar la bateria. El cotxe manté la posició fins i tot en pendents, incrementant el confort de conducció.

I per si no fos suficient, tot això amb una bateria de 40kWh que li donen una autonomia de 378km (NEDC) i un motor de 110kw (150cv).