Quan Fiat Professional flama, Chuck Norris respon

El famós actor, el personatge indestructible també gaudeix de gran popularitat a la web, encarna amb perfecta ironia els valors de la marca Fiat Professional i protagonitzarà una nova plataforma publicitària a partir de juny.

Per al llançament de la nova plataforma publicitària que s’estrenarà a tota la regió EMEA al juny, Fiat Professional presenta a un nou i excepcional ambaixador de la marca. Es tracta de Chuck Norris, el famós actor, productor de pel·lícules i expert en arts marcials. Durant els últims anys, la seva popularitat en la web s’ha sumat a la seva reeixida carrera en les pantalles de televisió i cinema de tot el món: des de 2005, el mite i les gestes del seu personatge “indestructible” han generat continguts virals (els ” Chuck Norris facts “) que l’han convertit en un heroi de culte d’Internet i en un autèntic fenomen web.

 

Totes les plataformes digitals i socials estan plenes de les extraordinàries i irònicament surrealistes gestes de Chuck Norris, que han assolit una difusió increïblement àmplia: la recerca de l’actor produeix uns 12 milions de resultats a Google i 880.000 a YouTube, amb milions de visites. La seva pàgina de Facebook té gairebé 6,5 milions de “M’agrada” en més de 45 països. Un fenomen mundial que transmet, amb una entranyable ironia, un missatge de determinació, força i compromís fora del comú, connectant amb el públic de totes les generacions gràcies a la seva empatia.

 

Precisament per aquestes característiques, Chuck Norris encarna els valors de la marca Fiat Professional: determinació, fiabilitat, dinamisme, competència i proximitat al client. A més, una enquesta realitzada a tot Europa ha demostrat que és el millor ambaixador de la marca en termes de rellevància, afinitat i grat per als clients professionals.

Per sort, no cal ser Chuck Norris per destacar en el que un fa, només cal confiar en els models Fiat Professional, aptes per a les necessitats reals dels clients.