RECONEIXEMENT A FERNANDO SALVADOR (SEAT) PER PART DE L’APMC
Des del passat u de febrer, Fernando Salvador (Madrid 1969), és el nou responsable Global de Comunicació de Producte i Esdeveniments de SEAT, que comportarà liderar l’àrea en plena ofensiva elèctrica de la companyia i en l’any de presentació de la nova generació de l’SEAT León.
1382/5000Enginyer tècnic industrial de formació, Salvador ha desenvolupat pràcticament tota la seva carrera professional a SEAT. Es va incorporar al juliol de 1991 a l’àrea d’Enginyeria de Processos i posteriorment va treballar en Màrqueting de Producte. El 1999 es va unir a l’àrea de Comunicació, on va ser responsable de la comunicació de Producte de SEAT fins que el 2010 es va posar a el front de Comunicació de SEAT al mercat espanyol.
Salvador torna a l’àrea de Comunicació global de la companyia en l’arrencada de l’ofensiva elèctrica de SEAT, que llançarà sis models elèctrics fins a principis de la 2021. A més, 2020 serà l’any de la nova generació de l’SEAT León, que es va revelar el passat 28 de gener. L’àrea que liderarà Salvador és la responsable de tota la comunicació de producte a nivell internacional i de l’organització dels esdeveniments de premsa.
Pels molts anys que Fernando Salvador ha treballat de «tu a tu» amb els mitjans de comunicació, l’Associació Premsa Motor de Catalunya (APMC) li va fer entrega d’una placa en reconeixement a la seva tasca professional i en particular pel la bona entesa que sempre ha mantingut amb els membres d’aquesta associació. El lliurament de la mateixa va anar a càrrec de la tresorera de l’associació Dimi Mamzeridis. Fernando Salvador, es va mostrar molt agraït per aquesta distinció a la seva persona, per part dels membres de l’associació (APMC).