
RENAULT GROUP I CASTROL CONTINUEN LA SEVA ASSOCIACIÓ PER AL SUBMINISTRAMENT D’OLIS DE MOTOR FINS A 2027
L’associació entre Renault Group i Castrol, membre del grup BP, s’ha ampliat fins a finals del 2027 i té com a objectiu dissenyar i subministrar olis de motor en postvenda a la xarxa de concessionaris del Grup a tot el món de manera conjunta.
Aquesta col·laboració permetrà oferir una gamma més àmplia amb un nou oli de motor especialment dissenyat pels vehicles Euro 7.
Renault Group i la multinacional de lubricants Castrol, pertanyent al Grup BP, amplien la seva col·laboració per tres anys més, fins a finals del 2027. Les dues companyies continuaran dissenyant i subministrant conjuntament olis de motor per a la xarxa mundial de concessionaris de les marques de Renault Group (Renault, Dacia i Alpine).
A més d’ampliar la seva col·laboració, la gamma de productes de la marca conjunta de Renault Group i Castrol també s’ampliarà amb un nou lubricant per a motors de baixa viscositat, dissenyat específicament per als vehicles que compleixen la norma Euro 7. Aquest producte, conegut com a AN2022 (Norma de l’Aliança 2022) ha estat desenvolupat per complir amb les normes de l’Aliança Renault-Nissan-Mitsubishi i estarà al mercat a partir d’octubre de 2022.
Renault Group va triar Castrol com el seu soci global de postvenda per a olis de motor el 2020. Juntes, les dues companyies han dissenyat des de llavors una gamma a mida de productes amb una marca conjunta de Renault Group i Castrol i que es venen de forma exclusiva a través de la xarxa. Aquesta associació permet als propietaris dels vehicles Renault, Dacia i Alpine beneficiar-se de la fructífera cooperació iniciada per la seva associació a la Fórmula 1. Aquesta col·laboració traspassa els límits tecnològics tant a la pista com a la pròpia carretera.
François Delion, Director de postvenda de Renault Group, explica, «Estem molt contents per haver ampliat aquesta associació en l’àmbit dels olis de motor amb Castrol fins a finals del 2027. Reforcem així la col·laboració ja existent, cosa que se suma a la nostra relació a la Fórmula 1, que és un gran camp de proves per optimitzar les nostres tecnologies. La posada en comú de coneixements en aquest camp ens permetrà oferir els millors serveis postvenda a les nostres xarxes i clients.»
Slawek Radon, vicepresident d’associacions de Castrol, afegeix: «L’ampliació de l’acord de postvenda i l’estreta col·laboració amb Renault Group són una prova de la relació sòlida i profunda entre les dues empreses. Continuem explorant junts noves oportunitats de negoci per oferir productes i serveis excel·lents als nostres clients.»