RENAULT RECOLZARÀ EL TENNIS PERQUÈ JOVES PROMESES PUGUIN ARRIBAR A L’ELIT

Renault i la Reial Federació Espanyola de Tennis (RFET) han signat un acord de patrocini que s’estendrà durant els propers tres anys. La marca proporcionarà a la RFET una flota de Nou Austral E-Tech full hybrid, el vehicle més Made in Spain de la història i que aconsegueix la millor relació entre prestacions i consums del mercat. Totes dues entitats comparteixen el compromís de reduir la petjada de carboni i promoure la mobilitat sostenible.

En el marc de la nova estratègia de marca, Renault aposta pel món de l’esport com un dels seus eixos de comunicació, per la qual cosa ha esdevingut patrocinador oficial de la Reial Federació Espanyola de Tennis (RFET).
Una col·laboració que permetrà a les dues parts desenvolupar projectes innovadors i dimpacte social vinculats a la promoció del tennis. Amb el suport de Renault, la Reial Federació Espanyola de Tennis seguirà impulsant a través d’ajuts directes diferents tornejos gràcies als quals esportistes anònims arriben fins a l’elit. Així mateix, està prevista la posada en marxa d’una potent activació per aconseguir atraure més públic.

A més, la Reial Federació Espanyola de Tennis i Renault comparteixen la voluntat de fomentar la mobilitat sostenible, amb l’objectiu de reduir la petjada de carboni. Per això, la marca posarà a disposició de la RFET una flota de Nou Austral E-Tech full hybrid que estarà present als 9 tornejos. D’aquesta manera, els assistents també tindran l’oportunitat de descobrir Austral, el vehicle més Made in Spain de la història i les seves importants i exclusives novetats, entre les quals hi ha el motor E-Tech full hybrid de 200 CV, amb la millor relació prestacions/consum del mercat i el nou sistema multimèdia openR link, desenvolupat juntament amb Google.

Renault també està preparant una sèrie d’experiències que permetran als visitants i als aficionats viure noves emocions durant els tornejos, com un repte de realitat virtual on els assistents podran participar en un joc immersiu, el guanyador del qual aconseguirà una entrada a Roland-Garros per a dos persones. A més, la marca oferirà una selecció molt original de marxandatge The Originals, incloent miniatures, roba i accessoris lifestyle.

L’inici d’aquesta relació estarà marcat pel certamen ATP Challenger Camp Villa de Madrid, que tindrà lloc del 10 al 16 d’abril, mentre que el patrocini s’estendrà per un període inicial de 3 anys i 9 tornejos. La segona trobada tindrà lloc al maig, a la cita de l’Open Catalonia femení.

L’acord entre Renault i la RFET s’ha signat aquest matí a la xarxa de Renault Group a Madrid, on s’han trobat el director general de Renault i Alpine Iberia, Sébastien Guigues, i el president de la Reial Federació Espanyola de Tennis, Miguel Díaz .

« Per a Renault és un orgull vincular-nos amb la RFET ja que reforcem la nostra aposta per l’esport i especialment pel tennis, on ja som patrocinador Premium de Roland Garros. Aquest acord permetrà trobar noves generacions d‟esportistes, alhora que contribuïm a la descarbonització amb l‟aportació d‟una flota amb tecnologia E-Tech. »

Sébastien Guigues, Director General de Renault i Alpine Iberia

 

Estem tremendament il·lusionats amb la incorporació d’aquest nou patrocinador als nostres projectes. L’acord signat tres anys servirà per potenciar els tornejos de totes les categories, tant femenins com masculins, i permetrà consolidar l’enorme base de tornejos que han portat al nostre país i que ens permet comptar amb la millor estructura de competicions del món. Comptar amb Renault és un pas estratègic per al nostre tennis i ens exigeix un nou salt a la nostra relació amb les grans multinacionals perquè formin part de la nostra família de col·laboradors. »

Miguel Diaz, President de la Real Federació Espanyola de Tennis