RESULTATS DE VENDES MUNDIALS DE PEUGEOT 2020: UN ANY DESTACAT

RESULTATS DE VENDES MUNDIALS DE PEUGEOT 2020: UN ANY DESTACAT

PEUGEOT ha confirmat la seva vibrant impuls amb: una cartera de comandes creixent, l’augment de la seva quota de mercat en cinc de les sis regions, 25 països batent el seu rècord en volum o en quota, el manteniment dels seus objectius estratègics de posicionament de marca i electrificació.

Tot i que l’activitat de venda d’automòbils va experimentar una caiguda en tots els mercats, PEUGEOT va poder mantenir la progressió gràcies a les seves sòlides bases.

Resultats PEUGEOT en detall

La cartera de comandes ha augmentat un 15% en comparació amb 2019.
Cinc de les sis regions van augmentar la seva quota de mercat: Europa: + 0,1 punts, Orient Mitjà-Àfrica: + 0,6 punts, Euràsia: + 0,1 punts, Índia i Àsia Pacífic: + 0,1 punts i Amèrica Llatina.
25 països van batre el seu rècord de quota de mercat: França, Espanya, Itàlia, Àustria, República Txeca, Japó, Portugal, Noruega, Ucraïna, Asean (Associació de Nacions de el Sud-est Asiàtic), Estònia, Eslovènia, Grècia, Irlanda, Egipte, Islàndia , Bolívia, Colòmbia, Equador, Perú, República Dominicana, Mèxic, Sud-àfrica, Aràbia i Letònia.
Cinc dels vehicles de PEUGEOT van pujar a podi dels vehicles més venuts a Europa: 208, 2008, 3008, Rifter i Partner.
La gamma SUV és la segona més venuda d’Europa.
Un avanç reeixit en el mercat ‘alt de gamma’ amb un terç dels vehicles en els nivells 3 i 4, creixent 5 punts més en comparació amb 2019.
La electrificacón és un èxit, amb 1 de cada 10 vehicles venuts a Europa en versió electrificada.
Una mirada retrospectiva a PEUGEOT el 2020

Peugeot Sport s’ha unit a el programa esportiu WEC (World Endurance Championship) i ha presentat el 508 PEUGEOT Sport Engineered que es comercialitzarà en 2021.
El PEUGEOT 208 és un veritable èxit en molts països, és el segon més venut del seu segment a Europa i és el número u en França. Va guanyar el premi COTY (Cotxe de l’any) al març de 2020 i ha rebut 26 premis arreu del món.
El llançament, l’octubre de 2020, de les versions de motor elèctric en l’e-Boxer i l’e-Expert, que va guanyar el premi Ivoty (International Van of the Year).
El nou pick-up Landtrek va ser llançada al novembre de 2020 a Llatinoamèrica, en un segment que representa més de 5 milions de vendes anuals a nivell mundial.
El llançament dels renovats PEUGEOT 3008 i 5008 a la fi de 2020, a punt per sortir a l’mercat a principis de 2021 en els principals països.
Les vendes en línia es van llançar a l’abril de 2020 al Regne Unit i França amb resultats molt prometedors i estaran implementades a finals d’abril de 2021 a Alemanya, Espanya, Itàlia, Països Baixos, Bèlgica, Portugal i Àustria.
«És un veritable orgull veure que els resultats hi són, amb una gamma electrificada que ha estat acollida amb èxit entre els clients. Aquest resultat és el fruit de les nostres eleccions estratègiques i de l’esforç que els nostres equips han desplegat durant aquest període particularment difícil.

Ens enfrontem a molts reptes importants en 2021: l’any començarà amb la comercialització de l’508 PEUGEOT Sport Engineered a la primera meitat de l’any, amb rendiments rècord i emissions de CO2 mantingudes en 46 grs “.

Jean-Philippe Imparato, Managing Director de PEUGEOT