RYDER CAR, ELS JUGADORS DE GOLF TRIEN EL SEU "COTXE IDEAL", EL SEAT TARRACO

RYDER CAR, ELS JUGADORS DE GOLF TRIEN EL SEU “COTXE IDEAL”, EL SEAT TARRACO

1 sol vot va donar la victòria a l’SEAT Tarraco per davant del Mitsubishi Outlander. La Copa Comunicació, que arriba a la seva tretzena primera edició, s’ha celebrat al Club Jarama RACE un dels tornejos temàtics programats per a aquesta temporada

Torneig dirigit al sector de l’automòbil en el qual, com a complement de la part esportiva, es produeix una votació oberta i publica per triar el cotxe que els golfistes consideren reuneix els requisits més adients, tant per a ús convencional com per a la pràctica de l’esport del golf , per la seva utilitat en el trasllat de jugadors, equipatges i bosses de pals.

Un total de 63 periodistes i professionals, especialitzats en ambdós sectors, golf i motor, va deixar mitja dotzena de models preseleccionats sota criteris de: Utilitat, habitabilitat, relació preu / qualitat i respecte al medi ambient, perquè fossin finalment els participants en el torneig els que decidissin entre el SEAT Tarraco, Mitsubishi Outlander, Peugeot 508 SW, JEEP Wrangler, HYUNDAI Kona Hibrido i Renault Kadjar.

Justa victòria per a un model que va sorprendre jugadors i socis del Club, que van poder comparar “in situ” tots els automòbils descrits en una mini fira del motor muntada a aquest efecte.

L’equip del RACE s’imposa igualment per un escàs marge

En l’àmbit esportiu, destacar una extraordinària participació amb representació de fabricants d’automòbils, components, financeres, institucions, esportistes, empresaris del sector, premsa i l’equip amfitrió que, fet i fet, va resultar guanyador aprofitant la seva major coneixement de l’excepcional camp del RACE . Recorregut dissenyat per Javier Arana, un dels arquitectes espanyols de més prestigi internacional, autor, entre d’altres, dels igualment impressionants camps del Saler, o el Club de Campo madrileny que va acollir la passada setmana l’Open d’Espanya.

Amb la suma dels seus millors targetes l’equip del RACE, sota la capitania del seu president Carmelo Sanz, presentava un resultat de 337 cops, davant els 332 de l’equip institucional a les ordres de Gonzaga Escauriaza, President de la Reial Federació Espanyola de Golf , i alguna cosa mes despenjats els equips de fabricants i periodistes.

En aquest torneig, el golf i l’automòbil es van donar novament la mà per mostrar la seva cara més solidària. Sota la tutela d’Emilio de Villota, representant a “Llegat de Maria Villota”, es van recollir un bon lot d’aliments no peribles aportats pels participants i la suma de 2.000 euros per a lliurar a la Residència Cottolengo d’Algete.

La Copa Comunicació i Empreses, un conjunt d’esdeveniments que persegueix difondre els valors de l’esport del golf: salut, sostenibilitat social, econòmica, esportiva i mediambiental, està promoguda per la Reial Federació Espanyola de Golf i l’Associació de Periodistes i Informadors de Premsa, ràdio, Televisió i Internet (APEI), al marge de comptar amb col·laboradors habituals com: Hyundai, Pol Swing, LaLigaSports, Castellana Golf, Coca-Cola, Cellers PARLA, Oleomile i Rènting Plus, entre d’altres.

SEAT Tarraco. dades resumits

Dissenyat i desenvolupat a les instal·lacions de SEAT a Martorell (Barcelona) i produït a Wolfsburg (Alemanya), al cor del Grup Volkswagen, és un vehicle versàtil i pràctic gràcies als seus fins a set places disponibles, ia un dels maleters més grans de seva categoria (760 litres amb cinc places i 700 litres amb set). Així mateix, ofereix un gran comportament dinàmic gràcies a la tracció integral 4Drive, el Control Dinàmic d’Xassís, i els seus potents i eficients motors de 150 i 190 CV, tant de gasolina com dièsel, tots dos amb un bloc 2.0 TDI. Les versions més potents estaran disponibles amb canvi DSG de set velocitats i tracció integral 4Drive, sistemes també disponibles al 2.0 TDI 150 CV. I el 2020 arribarà una versió híbrida endollable (PHEV) amb etiqueta mediambiental ZERO. Amb un sistema de propulsió que ofereix una potència conjunta de 245 CV, gràcies al seu motor de gasolina 1.4 TSI de 150 CV i un motor elèctric de 116 CV, amb bateries de ions de liti de 13 kWh de capacitat. A més, ofereix diverses modalitats de conducció al volant i permet a l’usuari conduir en mode 100% elèctric durant més de 50 km, si ho desitja, i reduir les emissions d’escapament a zero, o bé combinar el motor de gasolina i el motor elèctric per obtenir un major rendiment. El seu preu, a partir de 32.000 euros.