SEAT ESPANYA reorganitza la seva estructura

SEAT ESPANYA reorganitza la seva estructura

SEAT Espanya es prepara per als reptes de l’any 2020. CUPRA s’organitza en una divisió comercial dirigida per Víctor Sarasola, que compaginarà amb la seva funció actual de director de Màrqueting. Carles Sanz, nou director de Vendes, i Marc Bisbe, nou director d’Estratègia de Xarxa i Experiència Client. Benjamí González dirigirà al Desenvolupament de la Xarxa de CUPRA. Tots aquests canvis tindran efectes a partir de l’1 de gener de 2020.

Després de dos anys liderant les vendes i amb la millor rendibilitat de la xarxa de concessionaris al mercat espanyol, SEAT Espanya reorganitza la seva estructura per afrontar els reptes de l’2020: l’arribada de l’ofensiva elèctrica de la companyia, la presentació de la quarta generació de l’ Lleó i el desenvolupament de la marca CUPRA.

Nova divisió comercial per CUPRA

Per l’impuls de CUPRA, SEAT ha creat un equip dirigit per Víctor Sarasola com a director comercial de CUPRA a Espanya amb responsabilitat sobre Màrqueting i Vendes.

Victor Sarasola, de 44 anys i nascut a Barcelona, ​​és llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses per la Universitat de Barcelona. Va iniciar la seva carrera professional com a Product Manager a Honda i, després del seu pas per la consultora PWC, l’any 2002 s’incorpora a el Grup Volkswagen a Espanya. Durant més de deu anys, Sarasola ha exercit diferents càrrecs en la marca Skoda fins arribar a la direcció de màrqueting en el mercat espanyol. En 2014, s’incorpora a Volkswagen Turismes com a director de vendes, càrrec que ocupa durant tres anys abans d’assumir la direcció d’Alfa Romeo i Jeep Espanya. A l’abril de 2018 és nomenat conseller delegat de Fiat Chrysler Automòbils (FCA) per a Espanya i Portugal. Un any després, Sarasola és nomenat director de Màrqueting de SEAT Espanya.

D’altra banda, Benjamí González, actual director de Desenvolupament de Xarxa de SEAT Espanya, passa a ser nou director de Desenvolupament de Xarxa CUPRA. Natural del Pont de Suert (Lleida), González és llicenciat en Ciències Físiques per la Universitat de Saragossa. Després de la seva experiència laboral en el sector elèctric, entra a SEAT l’any 1982 a l’Àrea Industrial. Posteriorment passa a el departament Comercial de la companyia espanyola, ocupant diferents càrrecs i responsabilitats en les àrees de Recanvis, Mercat Interior, Operacions Vendes i, en l’actualitat, com a director de Desenvolupament de Xarxa de SEAT Espanya.

Nous nomenaments a SEAT Espanya

Amb Benjamí González a el front de Desenvolupament Xarxa de CUPRA, Marc Bisbe, actual director de Vendes, ocuparà la posició d’Estratègia de Xarxa i Experiència Client de SEAT al mercat espanyol.

Marc Bisbe, de 55 anys i natural de Barcelona, ​​és MBA en Administració i Direcció d’Empreses per ESADE. Bisbe s’incorpora a SEAT el 1989 i ha ocupat diferents posicions en les àrees de comercial i financera. El 2012, Bisbe assumeix la direcció de SEAT Portugal, aconseguint uns excel·lents resultats a l’triplicar les vendes en quatre anys. A l’octubre de 2016 és nomenat director de Desenvolupament de Xarxa de SEAT, ja que ocupa fins al mes de juny de 2017 quan és nomenat director de Vendes de SEAT Espanya.

En aquesta successió de canvis, Carles Sanz serà el nou director de Vendes de SEAT Espanya. Sanz, de 44 anys i nascut a Madrid, és llicenciat en ADE i MBA per l’Institut d’empresa. Ha desenvolupat tota la seva trajectòria professional en el món de l’automòbil i compta amb experiència en Ford i Mazda fins que el 2010 s’incorpora a SEAT Espanya, sempre en l’àrea comercial. En l’actualitat, ocupa la direcció de la filial de SEAT Motor Espanya amb base operativa a Madrid.

Tots aquests canvis d’organització tenen com a objectiu reforçar l’estructura comercial de la marca a Espanya i tindran efectes operatius a partir de l’1 de gener de 2020.