SEAT I SABA PRESENTEN DROPPIT, LA APP QUE PORTA LA COMPRA DEL SUPERMERCAT DIRECTAMENT AL COTXE

SEAT I SABA PRESENTEN DROPPIT, LA APP QUE PORTA LA COMPRA DEL SUPERMERCAT DIRECTAMENT AL COTXE

Gràcies a aquesta nova aplicació els usuaris podran realitzar la compra en un supermercat virtual i rebre-la en el seu propi vehicle, estacionat en un aparcament Saba. El projecte significa un pas més per a SEAT en el desenvolupament de solucions que permeten una experiència d’usuari totalment personalitzada. Deliberry i Glovo, els primers partners de la iniciativa.

SEAT i Saba, operador de referència en el desenvolupament de solucions en l’àmbit de la mobilitat urbana i especialitzat en la gestió d’aparcaments, presenten Droppit, una aplicació que permetrà a qualsevol usuari realitzar la compra en un supermercat virtual i rebre la comanda directament a el propi automòbil, prèviament estacionat en un aparcament. La prova pilot d’aquest projecte, en què col·laboraran el marketplace de supermercats Deliberry i l’empresa de missatgeria Glovo, es durà a terme en dos pàrquings gestionats per Saba a la ciutat de Barcelona, ​​concretament el de Pau Casals i el de Lluís Companys i tindrà una durada de sis mesos.
En aquesta primera fase Droppit -disponible tant per iOS com per Android- permetrà al client realitzar i rebre la seva compra a través d’Deliberry, qui realitzarà la compra a la botiga física i lliurarà les comandes al vehicle del client. Així mateix, l’usuari podrà contactar amb Glovo per a l’enviament d’encàrrecs de tot tipus a qualsevol dels dos aparcaments de Saba. El client lliurarà les claus del vehicle al personal de Saba, que seran els encarregats d’acompanyar al repartidor, identificar l’automòbil i dipositar la compra a l’interior del mateix. En un futur, la intenció és que el procés sigui encara més senzill utilitzant tecnologia que permeti, mitjançant empremta digital facilitada per la mateixa app, l’accés al cotxe per part dels empleats del servei.

Després de la presentació de la nova aplicació, Arantxa Alonso, Business Development Officer de SEAT, ha assenyalat que “solucions com Droppit són capaços d’oferir una experiència personalitzada i de valor per a l’usuari. Amb aquest tipus d’iniciatives, SEAT busca seguir reforçant la seva aposta per la digitalització entorn del cotxe “. En aquest sentit, Alonso indica que “el fet d’integrar a dues partners tan dinàmics i especialitzats com Glovo i Deliberry en aquest projecte és sens dubte una mostra del potencial i projecció de l’acord entre SEAT i Saba”.

Per la seva banda, Josep Martínez Vila, conseller delegat de Saba ha destacat que aquesta nova iniciativa “és per a Saba un pas més en l’oferta de serveis de valor afegit per al client, tenint la innovació i la mobilitat sostenible com a principals eixos d’actuació, avançant en l’acord signat amb SEAT el passat mes d’abril i contribuint així a accelerar noves iniciatives en l’ecosistema de serveis de mobilitat “.

Acord estratègic amb Saba

El llançament d’aquesta solució suposa un pas més en l’aposta de SEAT per reforçar amb nous serveis l’ecosistema de mobilitat al voltant del vehicle. Droppit s’emmarca dins de l’acord de col·laboració que Luca de Meo, president de SEAT, i Josep Martínez Vila, CEO de Saba, van tancar el passat mes de maig durant la celebració del Saló Internacional Automobile Barcelona. L’objectiu d’aquesta aliança suposa la incorporació de Saba en l’ecosistema digital de SEAT per al desenvolupament de serveis associats al vehicle i l’aparcament.

Entre d’altres, les dues companyies estudien oferir un sistema de reserva i pagament de places de pàrquing mitjançant una app, així com treballar en projectes com Parkfinder 2.0. Aquest servei busca oferir en temps real informació sobre places d’estacionament disponible i les recomana segons les necessitats reals de cada client. Així mateix, l’acord estableix abordar altres serveis associats al mateix temps que els automòbils estan estacionats, com el proveïment de combustible, entre d’altres, tenint en compte que, de mitjana, es calcula que els vehicles de particulars passen el 95% del seu temps aparcats.