SEAT, PRIMERA EMPRESA A ESPANYA A TENIR EL SEU PROPI TRIVIAL PURSUIT

SEAT, PRIMERA EMPRESA A ESPANYA A TENIR EL SEU PROPI TRIVIAL PURSUIT

SEAT ha creat un Trivial Pursuit amb continguts centrats exclusivament en la companyia: la seva història, vehicles, producció i altres curiositats relacionades amb la marca.

Es tracta de la primera empresa a Espanya a llançar el seu propi Trivial corporatiu i la primera companyia del sector automobilístic a tot el món en adaptar amb els seus continguts el popular joc de taula. Amb SEAT Trivial Pursuit, la companyia vol oferir als treballadors, clients, concessionaris i amants de l’automòbil una forma lúdica de conèixer més a fons tot el relacionat amb la marca.

SEAT Trivial compta amb centenars de preguntes com “¿Amb quin model SEAT es premiava als medallistes olímpics a Barcelona’92?”, “¿A partir de quin any SEAT va començar a utilitzar la seva actual imatge corporativa?”, O “Quin va ser el primer model de SEAT a oferir sistema de navegació? “. Les preguntes estan organitzades en sis categories: Esportivitat, Disseny i Innovació, Gent SEAT, Història SEAT, Models SEAT i SEAT al Món. El Trivial estarà disponible en versió joc de taula, en espanyol, amb el format habitual. A més, també tindrà una adaptació digital dins de l’app mundoSEAT, oberta per a qualsevol usuari a través de Google Play i en Apple Store.

Aquest joc ofereix a SEAT l’oportunitat de generar proximitat i estrènyer encara més els vincles entre la signatura i els seus seguidors i empleats. A més, ajuda a incrementar els coneixements sobre la marca de manera amena i mitjançant el joc.