SEAT TARRACO FR MÉS DINÀMIC I EXCLUSIU

SEAT TARRACO FR MÉS DINÀMIC I EXCLUSIU

Els seus motors de gasolina i dièsel ofereixen notables prestacions i eficiència, mentre que la tecnologia híbrida endollable el situa en una nova dimensió.

El SEAT Tarraco FR amplia la gamma de el model per incloure una versió que aprofita tots els avantatges de l’Tarraco original, i afegeix a la seva personalitat una nova dimensió, més esportiva i més dinàmica. Una sèrie de millores exteriors, començant per la graella específica FR, anuncia el canvi de caràcter de l’cotxe. Les motllures negres de el pas de roda són més amples, i les barres de sostre negres, els marcs de les finestres i retrovisors pintats en gris Cosmo realcen els canvis. En la part posterior de l’Tarraco, un nou aleró esportiu, il·luminació posterior infinita de LED i funcional (coast-to-coast), i un difusor posterior exclusiu.

L’acabat FR de l’Tarraco s’enriqueix gràcies a una gran paleta de colors disponible, i la incorporació d’unes llantes d’aliatge exclusives de 48 cm (19 “) i 51 cm (20”).

A l’interior, destaca el volant esportiu FR, el quadre de comandaments Digital Cockpit de SEAT, amb el toc final a un habitacle centrat en el conductor, i seients esportius bucket.

L’acabat FR també incorpora l’última generació de sistema de info-entreteniment, que ajuda els ocupants a mantenir connectats sense importar a on els porti la carretera.

Però els canvis no són purament estètics. El Tarraco també es beneficia d’una configuració esportiva de la suspensió en el control de xassís adaptatiu (DCC) per proporcionar la rodadura i el comportament que s’esperen d’un vehicle que porta la insígnia FR; després de tot, està destinat a proporcionar una experiència més dinàmica.
El xassís s’ajusta perfectament amb l’oferta de motors. L’FR utilitza una gamma de motors nous i optimitzats, tant de gasolina (TSI) com dièsel (TDI), que proporcionen les prestacions esperades per a un cotxe que porta la insígnia FR, però tenint en compte la necessitat de reduir el nostre impacte mediambiental i rebaixar les emissions.

El dièsel continua sent fonamental en el Tarraco, i el FR es beneficia de dues unitats TDI de 2.0 litres amb potències de 150 CV i 200 CV. La gamma inclou un motor 2.0 associat a una caixa de canvis manual de sis velocitats o una transmissió automàtica DSG de set velocitats, amb una potència de 150 CV (110 kW).

Així mateix, també està disponible un nou i més potent motor 2.0 TDI 200 CV (147 kW), i un 2.0 TDI 190 CV / 140kW), acoblat a una nova transmissió automàtica DSG de doble embragatge de set velocitats, disponible exclusivament amb 4Drive.

Tots els motors TDI incorporen un nou sistema SCR doble, que inclou dos injectors d’AdBlue i redueix significativament les emissions de NOx quan es comparen amb els motors dièsel de la generació anterior.

La gamma de motors de gasolina TSI inclou unitats amb cilindrades entre 1.5 litres i 2.0 litres i potències entre 150 CV i 190 CV.

El motor TSI de 1.5 litres proporciona 150 CV (110 kW) i s’ofereix amb una nova caixa de canvis manual de sis velocitats o una transmissió automàtica DSG de set velocitats.

L’opció de gasolina més potent és el 2.0 de 190 CV (140 kW), sempre associat a una transmissió DSG de doble embragatge i tracció total 4Drive.

A principis de 2021, el Tarraco també inclourà una versió híbrida endollable, que oferirà un nivell de prestacions i minimitzarà encara més l’impacte de el vehicle sobre el medi ambient.

Amb un motor elèctric associat a un de gasolina de 1.4 litres, un paquet de bateries de ions de liti de 13 kWh i una transmissió DSG de sis velocitats, aquesta opció ofereix 245 CV.

La versió híbrida endollable permet als conductors utilitzar el mode només elèctric, amb una autonomia d’uns 50 km usant l’energia emmagatzemada a la bateria de el vehicle, que resulta perfecte per a una major eficiència.

La gamma està disponible a partir dels 31.600 euros