SEAT TRENCA ELS MOTLLES EN ELS SEUS ÚLTIMES CAMPANYES DIGITALS PER MOSTRAR LA SEVA GAMMA més potent

SEAT TRENCA ELS MOTLLES EN ELS SEUS ÚLTIMES CAMPANYES DIGITALS PER MOSTRAR LA SEVA GAMMA més potent

Els contes clàssics modernitzats de «whole other story» mostren el posicionament de l’SEAT León en el segment dels vehicles de mida mitjana. #AllMyFriends retrata l’esperit juvenil i social de el nou SEAT Ibiza. Les passions descobertes durant el confinament vistes des d’una nova perspectiva és el missatge principal de la campanya de l’SEAT Arona. La campanya dels SUV de SEAT, una oda optimista a l’evasió després temps de restriccions. Una mobilitat urbana més sostenible i intel·ligent amb la gamma electrificada de SEAT.

SEAT trenca els motlles en les seves recents campanyes de màrqueting per promocionar la seva gamma de vehicles més potent. Desenvolupades amb les agències CATORZE i DDB Paris, destaquen experiències úniques amb la mentalitat optimista de Barcelona.

La nova campanya de l’SEAT León revitalitza els contes clàssics amb els que tots hem crescut, adaptant els personatges, situacions i escenaris com a reflex de la societat actual. En aquesta campanya, Barcelona, ​​ciutat emblemàtica per a la companyia, es converteix en un món de conte real. El cineasta espanyol Sega, a través de Lee Films, combina l’arquitectura urbana de la ciutat amb elements de la natura salvatge. (Https://youtu.be/KxgRYTYRtEk)

«El SEAT León, l’Ibiza i el Arona són pilars clau de l’èxit de la nostra companyia, de manera que les campanyes havien de captar la gran importància per a la marca. A mesura que SEAT amplia la seva gamma i el seu model de negoci amb solucions de mobilitat urbana electrificada, també havíem de canviar les regles de joc. Totes les campanyes estan impulsades a través de les xarxes socials i digitals, però també es poden ampliar a mitjans més tradicionals. Les idees són inoblidables i la forma de dur-les a terme, emotives. Involucrar creadors de la comunitat, com ara Jackson Myles en la de l’Ibiza, per amplificar l’impacte, és una gran idea. El nostre veterà soci CATORZE i DDB París han sabut trobar els aspectes més atractius per publicitar cada proposta », afirma Jason Lusty, Director Global de Màrqueting de SEAT i CUPRA.

«Els temps han canviat, i també la importància dels contes tradicionals, com els de fades. Aquestes històries clàssiques s’han allunyat de les normes d’igualtat i els rols socials que coneixem avui dia. Per això, en aquesta campanya, personatges tan estimats com Blancaneus o Caputxeta Vermella són empoderats per reescriure el seu final i convertir-se en forts i autosuficients. El SEAT León entra en la narrativa com un cotxe modern capaç no només de seduir la conductora, sinó també de permetre-explicar la seva història de forma diferent », afirma el director creatiu de l’agència CATORZE, Toby Talbot.

El caràcter social i juvenil de l’SEAT Ibiza és el motor de la campanya #AllMyFriends, que pretén mostrar els bons moments que passaran els amics en aquest cotxe. És un punt de trobada per als joves i un lloc per socialitzar, escoltar música i celebrar la seva amistat. «L’espot de llançament retrata perfectament aquesta idea, mostrant escenes plenes de música, ball i gent jove. Podem veure com el propietari de l’cotxe -representat pel influencer de TikTok i Instagram, Jackson Myles- reuneix diferents grups d’amics en el seu SEAT Ibiza, sempre ballant a l’volant i divertint-se, gairebé com si el cotxe fos un lloc de festa », explica Talbot.

La nova campanya de l’SEAT Arona, titulada #GetCarriedAway, il·lustra l’alegria amb la qual un pot deixar-se portar per les seves noves passions quan té al seu costat a l’company adequat. L’espot de llançament, protagonitzat pel Arona XP, retrata una persona que es dedica amb passió a una nova afició, que va descobrir durant el confinament.

Tot llest. Un crit de guerra impulsat pels SUV de SEAT (https://youtu.be/f1_UIOQ1FJk)Con una gamma de SUV renovada, amb una conducció divertida i poc convencional (Arona 2021, Ateca 2020 i Tarraco Plug-in Hybrid 2021), es van acabar els temps d’avorriment. La nova campanya modular posa l’accent en la necessitat de viure experiències positives i lúdiques -que permeten els SUV de SEAT-, especialment rellevants després temps de tancament.

ENS MOVEM COM TU: el mantra de SEAT sobre l’e-m

obilitat urbana (https://youtu.be/cjZtytUn3z0)

Encara que en els últims temps s’ha posat de manifest la necessitat de transformar els centres de les ciutats i d’aconseguir una mobilitat més neta i intel·ligent, SEAT ja ofereix una gamma de solucions de mobilitat electrificada que canvia les regles de joc. Rodada pels aclamats directors de cinema i música Michel i Olivier Gondry, la campanya, ideada per DDB París, celebra el moviment perpetu en un pla seqüència, capturant el tràfec de la vida urbana i de barri. Al costat dels híbrids endollables León, León SP i Tarraco, la campanya mostra els patinets elèctrics de SEAT Mo i l’scooter elèctric en un ballet visual, impulsat per la tecnologia Motion Control i la banda sonora de la cantant emergent Dylan Cartlidge «Hang my head ».