SegurCaixa Adeslas llança una nova 'app' de cotxe

SegurCaixa Adeslas llança una nova ‘app’ de cotxe

Els assegurats poden consultar les seves pòlisses, tramitar sinistres i buscar tallers des de qualsevol dispositiu amb connexió a internet.

Les noves funcionalitats s’emmarquen en el pla de transformació digital i millora d’experiència del client

SegurCaixa Adeslas segueix avançant en la seva estratègia de digitalització amb el llançament d’una nova secció a l’àrea privada de la seva web per facilitar les gestions relatives a les assegurances d’auto que comercialitza, així com una ‘app’, tant per a Android com per iOS, completament nova per portar al món mòbil la gestió de sinistres i altres serveis de les assegurances d’auto.

A través d’aquests nous canals els usuaris tenen al seu abast, entre altres, les següents funcionalitats:

-Consulta I gestió de sinistres: Obertura de sinistre de forma àgil i senzilla, realització de la cita amb el taller, informació en tot moment de l’avanç en el procés i accés directe amb el tramitador de l’expedient per aclarir qualsevol dubte.

-Consulta I gestió de pòlisses: Dades de les pòlisses contractades, cobertures disponibles, data del següent rebut, etc.

-Recerca De tallers col·laboradors: Localització del taller més proper dins de l’àmplia xarxa de col·laboradors amb què compta

-Serveis D’assistència en carretera: Assistència en carretera geolocalitzada, accés a una guia de primers auxilis o una llanterna amb diferents senyalitzacions de SOS.

Altres serveis: informació actualitzada sobre l’estat del trànsit, i els serveis propers a la ubicació actual o on estacionar el cotxe, alerta sobre la següent ITV.

Els clients de SegurCaixa Auto poden ja accedir a la zona privada del web a la nova secció dedicada al ram d’acte (https://www.segurcaixaadeslas.es). Els usuaris de Línia Oberta de CaixaBank poden, a més, descarregar-se l’aplicació “SegurCaixa Auto” des de Google Play, Apple Store o el portal de descàrregues de CaixaBank i accedir a les noves funcionalitats amb les dades d’autenticació de CaixaBank. Els primers 1.000 accessos a la ‘app’ rebran com a obsequi un extintor domèstic. Està previst que les noves millores aportades en el ram d’auto s’estenguin progressivament a la resta de rams de la companyia.

SegurCaixa Adeslas està bolcada en un pla de transformació digital amb l’objectiu de millorar l’experiència del client. La digitalització en la companyia posa focus en l’ús de tecnologia per al desenvolupament d’eines que simplifiquin els processos i en el disseny de noves interfícies que permetin una interacció amigable i àgil amb els seus clients.

SegurCaixa Adeslas està integrada en el Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. És l’asseguradora de No Vida amb major creixement rendible i líder en assegurances de salut. A la resta de rams (accidents, actuacions, llar, decessos) també ocupa una posició rellevant. Javier Mira és el president executiu i Javier Murillo, el Conseller-Director General.