S'INICIA LA COMERCIALITZACIÓ A ESPANYA DEL AUDI A7 SPORTBACK 55 TFSIE QUATTRO

S’INICIA LA COMERCIALITZACIÓ A ESPANYA DEL AUDI A7 SPORTBACK 55 TFSIE QUATTRO

Híbrid endollable amb 367 CV de potència, 500 Nm de parell i tracció quattro. Autonomia elèctrica superior a 40 km, fins a 135 km / h en manera elèctrica. Equipament esportiu: S line, vidres enfosquits i suspensió esportiva. El preu al mercat espanyol part dels 87.050 euros.

5000/5000Límite de caracteres: 5000TRADUCIR LOS SIGUIENTES 5000Audi segueix endavant amb la seva estratègia d’electrificació i ofereix ara la seva gran coupé de cinc portes com un híbrid endollable (PHEV) potent i eficient. La gestió intel·ligent de la propulsió, amb una estratègia predictiva de funcionament, permet una gran autonomia en manera elèctrica, un baix consum de combustible i una resposta dinàmica. El nou Audi A7 Sportback 55 TFSIe quattro combina tot això amb una potència de sistema de 270 kW (367 CV). Una extensa llista d’equipament de sèrie, incloent el paquet exterior S line i la suspensió esportiva, completen la seva dinàmic aspecte.

El sistema de propulsió de el nou Audi A7 Sportback 55 TFSIe quattro híbrid endollable consta d’un motor de gasolina turboalimentat de quatre cilindres i dos litres, amb una potència de 185 kW (252 CV) i 370 Nm de parell, i d’un motor elèctric. El motor síncron d’imants permanents (PSM) té una potència màxima de 105 kW i un parell màxim de 350 Nm. Està integrat, juntament amb l’embragatge, a la caixa de canvis S tronic de set velocitats, que transfereix el parell a la tracció quattro ultra.

La potència total combinada de el sistema és de 270 kW (367 CV); el parell màxim, que arriba als 500 Nm, està disponible a tan sols 1.250 rpm. El A7 Sportback PHEV accelera de 0 a 100 km / h en 5,7 segons i arriba a una velocitat màxima de 250 km / h (135 km / h en manera elèctrica). Al mercat espanyol, aquest model rep el distintiu ‘0 emissions’ de la DGT, ja que compta amb una autonomia de més de 40 quilòmetres en manera 100% elèctric.

Sota el pis de maleter, la bateria de ions de liti, que consta de 104 cel·les tipus bossa, emmagatzema 14,1 kWh d’energia a una tensió nominal de 381 volts. Per a un control òptim de la temperatura, el seu circuit de refrigeració està connectat tant a el sistema de climatització com a el de condensació, de què també formen part el motor elèctric i l’electrònica de potència.

La forma en què la bateria de ions de liti està integrada a la part posterior de el vehicle fa possible que el pis de maleter sigui completament pla. El volum màxim de càrrega, amb els seients del darrere abatuts, és 1.235 litres.

Tracció total quattro en un híbrid endollable
El A7 Sportback 55 TFSIe també està equipat amb la tracció integral quattro d’Audi amb tecnologia ultra. L’eix del darrere s’activa de forma ràpida i predictiva quan cal. La recuperació d’energia elèctrica es realitza sempre a través de l’eix davanter. La tracció total quattro i el concepte general de l’A7 PHEV són sinònims de rendiment i eficiència. Amb aquest Gran Turisme de cinc portes, Audi és l’únic fabricant premium que ofereix un híbrid enchufable amb tracció a les quatre rodes en aquest segment.

Fàcil maneig amb tres maneres de conducció
El concepte de propulsió de l’A7 Sportback 55 TFSIe quattro està concebut perquè els clients puguin aprofitar a l’màxim el mode elèctric en els desplaçaments quotidians, ja sigui amb zero emissions locals a la ciutat o amb una gran autonomia en viatges llargs. La combinació de l’motor elèctric i el de combustió proporciona una experiència de conducció esportiva i dinàmica. Amb els seus tres programes de funcionament, l’híbrid endollable és fàcil de manejar en l’ús diari.

Per defecte, l’A7 PHEV s’activa en la manera elèctric EV. Això vol dir que circula exclusivament de forma elèctrica, sempre que el conductor no pressioni l’accelerador més enllà d’un punt variable i perceptible. La manera EV és l’ajust bàsic cada vegada que es posa en marxa el vehicle. En la segona manera, Battery Hold, el sistema preserva la capacitat que tingui la bateria en aquest moment perquè, posteriorment, es pugui realitzar un trajecte de forma totalment elèctrica.

La manera Híbrid s’activa, bé automàticament juntament amb la ruta d’el sistema de navegació, bé mitjançant el botó corresponent. En aquest programa de conducció, l’A7 PHEV utilitza la interacció entre el motor elèctric i el de combustió per circular el major temps possible en manera elèctrica, de manera que el consum total de combustible a la fi de el viatge sigui mínim. Per exemple, per ciutat es desplaçarà en la seva major part amb el motor elèctric. Depenent de la situació, el sistema pot activar, bé la manera de marxa per inèrcia, bé la recuperació d’energia amb retenció, que permet recuperar fins a 35 kW de potència. D’aquesta manera, el generador elèctric s’encarrega de totes les desacceleracions suaus, fins a 0,1 g; és a dir, la major part de les que es realitzen en una conducció normal. Amb la recuperació d’energia en frenada es pot arribar a una potència màxima de 80 kW i una desacceleració de fins a 0,2 g.