ŠKODA CARE CONNECT ET MANTÉ A TRET A LA CARRETERA

ŠKODA CARE CONNECT ET MANTÉ A TRET A LA CARRETERA

El servei d’avaries i la informació de el vehicle estan disponibles a qualsevol lloc, en qualsevol moment, amb només tocar un botó. El centre d’atenció a client brinda als conductors de ŠKODA assessorament i assistència les 24 hores del dia. Serveis Proactive Care Connect gratis durant 10 anys.

A més de l’eCall, que des de 2018 és obligatori a la UE per a tots els vehicles nous, els models de fabricant d’automòbils txec, excepte el ŠKODA CITIGOe iV, vénen amb dos serveis addicionals de sèrie per sol·licitar assessorament i assistència en carretera. Amb els botons de trucada d’informació i avaria es pot contactar amb un agent de centre d’atenció a client.

Hi ha funcions en el seu vehicle que espera no haver d’usar mai i, no obstant això, és reconfortant tenir-les a bord. Això succeeix, per exemple, amb la trucada d’emergència automàtica eCall, que és obligatòria per a tots els automòbils nous a la UE des 2018. Els serveis mòbils en línia de ŠKODA Connect també ofereixen altres funcions útils en tots els models actuals de ŠKODA, amb la excepció de l’CITIGOe iV, agrupats com serveis proactius en Care Connect. Aquests serveis ajuden els conductors amb qualsevol pregunta que tinguin sobre l’automòbil. Dues funcions en particular ajuden a garantir un camí, especialment durant la temporada de viatges: la informació i les trucades d’avaria, els botons es poden trobar en el mòdul de l’sostre al costat de el botó vermell de trucada d’emergència i estan marcats amb una ‘

Per a preguntes sobre el producte sobre funcions específiques de el vehicle o els serveis en línia de ŠKODA Connect, premeu el botó d’informació. S’estableix una connexió amb el centre d’atenció a client a través de l’ESIM incorporada. Un membre qualificat de el personal l’ajudarà amb qualsevol inquietud, per exemple, si el vehicle pot funcionar amb combustible E10. Com a norma general, l’assessor de clients parlarà anglès i l’idioma local. No obstant això, qualsevol barrera de l’idioma es pot superar fàcilment fins i tot si el conductor es troba a l’estranger. Una petició, els conductors de ŠKODA poden connectar-se a un centre d’atenció a client en el seu propi perquè puguin comunicar-se en el seu idioma nadiu.

ŠKODA tampoc defraudarà als seus clients en cas d’avaria de el vehicle. Després de prémer el botó de trucada d’avaria, es connectaran amb un empleat de servei especialitzat que estarà disponible per a brindar assessorament i assistència. Si el conductor està d’acord, el sistema transmetrà la ubicació actual i totes les dades rellevants de el vehicle a l’servei d’avaries a el mateix temps. Això fa que sigui més fàcil per a l’assessor determinar la causa de l’avaria, aclarir els passos addicionals amb el conductor i organitzar l’adopció de les mesures necessàries. Si no és possible continuar el viatge, l’agent de trucades d’emergència s’encarregarà de sol·licitar un vehicle de rescat perquè un tècnic pugui resoldre el problema en el lloc. El botó de crida d’avaria també es pot utilitzar per concertar una cita de servei en el seu concessionari ŠKODA més proper. Una altra característica pràctica és que, si hi ha un sistema de infoentretenimento a bord, la direcció de l’soci de servei ŠKODA es mostra en el sistema de navegació. I el millor: els serveis proactius de Care Connect, que donen suport a l’conductor en moltes situacions, seran gratuïts durant 10 anys.