ŠKODA CONNECT, TOTES LES DADES CLAU EN UNA APP

L’aplicació per a smartphones ŠKODA Connect ha estat actualitzada per facilitar el seu ús i funcionalitat. Connectivitat sense fils en el vehicle amb registre únic. Accés remot centralitzat usant serveis online i comunicació directa amb el vehicle mitjançant la interfície Smartlink +. Experiència d’usuari unificada a través de tots els dispositius mòbils, inclòs l’ordinador i la pantalla de el vehicle.

Amb l’actualització de la seva app ŠKODA Connect, el fabricant txec unifica les funcions de l’app ŠKODA Connect i de ŠKODA OneApp. A el mateix temps, ŠKODA també afegirà noves funcionalitats a l’aplicació, i està fent que l’accés remot i la comunicació directa amb el vehicle sigui encara més fàcil. Un altre avantatge: en el futur, els conductors podran gaudir d’una experiència d’usuari consistent a través de diversos dispositius diferents, com smartphones, smartwatches i la pantalla central de infoentreteniment de l’cotxe.

Alain FAVEY membre de Comitè de Direcció de ŠKODA AUTO Responsable de Vendes i Màrqueting, va dir: «Treballem de forma constant en la millora de l’experiència de l’usuari en les nostres aplicacions digitals, com les apps de Smartphone. L’app ŠKODA Connect actualitzada combina les funcions de l’anterior app Connect i de la ŠKODA OneApp en una sola solució ordenada. Conseqüentment, som cada vegada més intuïtius i «Simply Clever». Els nostres plans per al futur preveuen una forma unificada i senzilla d’accedir a tots els canals de ŠKODA, com la pàgina web, les aplicacions i altres. Estem totalment compromesos amb això ».

Fins ara, els propietaris d’un ŠKODA havien de triar entre dues apps diferents per accedir a les dades dels seus vehicles. L’app ŠKODA Connect, per exemple, proporcionava serveis online com el bloqueig o desbloqueig remot de les portes, o mostrava la posició de l’cotxe aparcat. A més, els usuaris podien aprofitar la funció Honk & Flash per localitzar el seu vehicle més fàcilment en un pàrquing, activar la calefacció auxiliar o organitzar una visita a taller. Tot el que havien de fer era activar els serveis ŠKODA Connect.

D’altra banda, fer servir la ŠKODA OneApp requeria disposar de tecnologia Smartlink + en el vehicle i connexió directa amb un Smartphone. L’app feia servir MirrorLink o Apple CarPlay per accedir a les dades de el vehicle en temps real, mostrar-los en el monitor central de l’cotxe mitjançant diverses pantalles i elements lúdics. Les dues aplicacions oferien funcions similars, com les dades de conducció en temps real, el diari de bord, la planificació de viatges i informació sobre l’estat de el vehicle.

L’app ŠKODA Connect actualitzada combina ara les funcions ofertes per les dues aplicacions anteriors, proporcionant un punt d’accés unificat a tots els serveis i a la connectivitat fluïda de el vehicle, després d’un registre únic. «Fusionant les dues apps, consolidem el nostre sistema de programari amb l’objectiu de permetre que els nostres clients utilitzin els nostres serveis digitals de forma fàcil, pràctica i fluïda en múltiples dispositius», va dir Andre Wehner, director Digital de ŠKODA AUTO.

L’app ŠKODA Connect revisada per a telèfons Android i iOS està disponible gratuïtament a les App Stores respectives.