ŠKODA LLANÇA EL FABIA CHALLENGE, UN REPTE PER ALS UNIVERSITARIS MÉS ATREVITS I DECIDITS

En col·laboració amb Els 40 Principals i la influencer Aretha La Galeta, ŠKODA ja ha trobat a tres estudiants de la Universitat de Barcelona capaços de llançar-se i prendre una decisió ràpida i atrevida. La recompensa: pujar a un Skoda Fabia que els ha portat a gaudir d’un espectacular vol en helicòpter sobre la ciutat comtal.

Mitjançant el FABIA CHALLENGE, ŠKODA està buscant joves universitaris sense por a prendre una decisió atrevida que trenqui els seus plans i els porti a experimentar alguna cosa diferent i emocionant. Juntament amb la cadena Els 40 Principals i la popular influencer Aretha La Galeta, la marca ja ha trobat a tres voluntaris a la Universitat de Barcelona que van pujar a un Skoda Fabia per després anar a sobrevolar la ciutat a bord d’un helicòpter. L’acció, emmarcada dins de la campanya del nou Skoda Fabia adreçada a conductors que prenen el control de les seves decisions, s’ha repetit avui a la Universitat Complutense de Madrid i la setmana que ve a la Universitat de Salamanca.
El FABIA CHALLENGE va començar amb Aretha la Galeta, una de les influencers espanyoles més populars, i Karin Herrero, del programa “Anda ya” dels 40 Principals, entrant per sorpresa en una de les facultats de la Universitat de Barcelona. Allà, el seu objectiu era convèncer tres estudiants perquè prenguessin una decisió ràpida i atrevida: deixar el que estiguessin fent per anar-se amb ells en un Skoda Fabia i gaudir aquella mateixa tarda d’un vol en helicòpter sobre la ciutat de Barcelona. Encara que hi va haver qui va esquivar la proposta, el resultat va acabar sent tot un èxit.

L’acció de ŠKODA no acaba aquí, ja que Aretha i Karin estan preparats per trobar més universitaris valents a Madrid i Salamanca. Concretament, avui han visitat la Universitat Complutense de Madrid i la setmana que ve ho faran a la Universitat de Salamanca per buscar a quatre persones que s’atreveixin a acceptar el repte. Les accions seran gravades en vídeo i penjades posteriorment en diferents xarxes socials.

Aquesta acció forma part del llançament del nou Skoda Fabia completament renovat, un model que connecta amb l’esperit dels conductors més joves, ja que s’adapta a les seves decisions vitals i els permet un enorme grau de personalització. A més d’aquesta versatilitat en nivells d’acabat i paquets d’equipament, el nou FABIA destaca per l’actualització del seu disseny exterior i interior, i també els seus tres eficients motors de gasolina.