SUBARU XV: SEGUR, FIABLE I DIVERTIT DE CONDUIR

SUBARU XV: SEGUR, FIABLE I DIVERTIT DE CONDUIR

El nou SUBARU XV inclou la tercera generació del nou sistema de seguretat preventiva Eyesight com a part de l’equipament de sèrie.

SUBARU presenta la segona generació de la XV, després del facelift rebut en 2016 del model que va sortir al mercat el 2012. Equipat de sèrie en totes les seves versions amb la llegendària tracció integral permanent simètrica que SUBARU porta perfeccionant des de 1972 i amb una alçada lliure a terra de 22 centímetres -la major de la seva segment-, el XV s’ha convertit en aquests cinc anys en el model de més èxit comercial d’SUBARU a Espanya.
El nou SUBARU XV no només conserva tots i cadascun dels valors funcionals del model sinó que els porta un pas més enllà, millorant tant les seves qualitats objectives quant a confort, practicitat, habitabilitat i versatilitat, com els seus aspectes més subjectius i emocionals tals com el disseny, la qualitat i el respecte al medi ambient. No en va, competeix en un segment que experimentarà un notable creixement en els propers anys i que va a ser un dels més competits del mercat. De fet, es nota un clar canvi de tendència pel que fa a les demandes dels consumidors i l’oferta de les marques d’automòbils: fins ara se centraven sobretot en aspectes pràctics com ara l’habitabilitat interior i el confort; ara s’exigeix ​​un disseny diferencial, així com un bon preu i una destacada eficiència en termes de consum i emissions. ¿Cal triar una o altra opció? En SUBARU pensen que no doncs, precisament, el XV ofereix l’equilibri òptim en termes de disseny, funcionalitat i eficiència de combustible. I, per descomptat, també proporciona un alt grau de diversió al volant, un comportament dinàmic i una estabilitat notable en carretera, una capacitat fora de l’asfalt sorprenent, així com un confort de marxa i una qualitat de rodadura, acompanyat tot això de la tecnologia més avançada en matèria de seguretat i connectivitat.
Hi ha dos motors disponibles al nou SUBARU XV, tots dos de gasolina de 4 cilindres i configuració bòxer longitudinal. Els dos disposen de sistema Auto Stop Start, el que contribueix a reduir consum i emissions. No en va els dos superen la normativa d’emissions Euro 6C. El primer d’ells és un 1.6 de 114 CV i el segon un 2.0 de 156 CV.Destaquen pel seu funcionament suau i refinat, així com per l’agradable resposta en tot el rang de revolucions.
Oferirà 5 versions amb 4 nivells d’acabat: Sport, Sport Plus i Executive per al 1.6 i Sport Plus i Executive Plus per al 2.0. El complet equipament de sèrie en totes les versions inclou des de l’acabat Sport: sistema d’ajuda a la conducció Eyesight, control dinàmic del vehicle VDC, Active Torque Vectoring, X-Mode amb control de descens, climatitzador automàtic amb filtre antipols, 7 airbags inclòs el de genoll per al conductor, seients davanters calefactables, sistema d’informació i entreteniment compatible amb Apple Car Play i Android Auto i connexió Bluetooth reconeixement per veu Siri Eyes Free, control de creuer i de creuer adaptatiu, fre de mà elèctric amb ajuda a l’arrencada en costa, volant multifunció amb comandaments de control d’àudio, sensors de llums i de pluja, Bluetooth, connectors USB i auxiliar, ordinador de bord i respatllers del darrere plegables 60:40.
I un detall més: el dipòsit de combustible té ara 63 litres de capacitat, tres més que abans, amb el consegüent benefici de cara a l’autonomia.
El nou XV està disponible a partir dels 21.900 euros, per a la versió 1.6i en acabat Sport.
fitxa Tècnica
Cilindrada 1.600 cc. Potència 114CV / 6.200 rpm Combustible gasolina Consum combinat 5,6 lts.Velocidad màxima 175 km / h. Acceleració 13,9 seg. Canvi manual 7 rel. Emissions CO2 127 gr / km. Longitud 4.465 mm. Amplada 1.800 mm. Alçada 1.615 mm. Batalla 2.665 mm. Pneumàtics 225/60 R17