SUV COMPACTE CITROËN C3 Aircross: 200.000 VENDES

SUV COMPACTE CITROËN C3 Aircross: 200.000 VENDES

Vint mesos després del seu llançament, el SUV compacte Citroën C3 Aircross registra ja 200.000 vendes. El SUV Compacte C3 Aircross és el segon turisme més venut de la marca i el sisè model del seu segment més venut a Europa. Contribueix a la dinàmica comercial de Citroën, que registra el major creixement del TOP 12 de les marques automobilístiques a Europa.

El SUV compacte Citroën C3 Aircross confirma la seva dinàmica comercial amb més de 200.000 vendes des del seu llançament a l’octubre de 2017, 60.000 de les quals s’han registrat des de començament d’any. A Europa, les comandes d’aquest model s’han incrementat un 16% amb relació als cinc primers mesos de 2018. A més, és el segon turisme més venut de Citroën, després del C3. Aquests resultats permeten al SUV compacte Citroën C3 Aircross situar-se com el sisè model més venut de la seva categoria (segment B-SUV) a Europa *.

Aquest model contribueix directament a la dinàmica comercial de Citroën, que registra el major creixement del TOP 12 de les marques automobilístiques a Europa *.

Amb el seu disseny únic i personalitzable, la seva modularitat de referència i els seus 12 ajudes a la conducció, el SUV compacte Citroën C3 Aircross confirma el seu poder d’atracció amb uns rics mixes de vendes:

60% de les comandes en versió alta de gamma (65% Pack Feel + Shine a Espanya)
30% de les comandes en un dels 4 ambients interiors opcionals (35% a Espanya)