SUZUKI VITARA S'APUNTA A LA TECNOLOGIA MILD HYBRID AMB EL NOU MOTOR 1.4 BOOSTERJET SHVS 48V

SUZUKI VITARA S’APUNTA A LA TECNOLOGIA MILD HYBRID AMB EL NOU MOTOR 1.4 BOOSTERJET SHVS 48V

Suzuki introdueix la tecnologia Mild Hybrid en la seva gamma Vitara amb el nou motor 1.4 Boosterjet que incorpora la tecnologia Mild Hybrid amb el Sistema SHVS de 48V.

2881/5000Desenvolupat amb diversos sistemes que milloren l’eficàcia de el combustible, el nou motor K14D 1.4 Boosterjet presenta un baix consum de combustible. A el temps que millora el parell motor i manté el nivell de potència del seu predecessor, el K14C 1.4 Boosterjet. El nou motor incorpora el sistema híbrid suau 48V SHVS que augmenta l’eficiència de el combustible i millora l’experiència de conducció, ja que ofereix un voltatge superior a l’convencional de 12V introduït en altres models de la gamma.

La tecnologia Mild Hybrid de 48V, a més dels beneficis de l’etiqueta ECO de cara a les restriccions de trànsit a les grans ciutats, rebaixa les seves emissions contaminants al voltant d’un 15% mentre que el consum en cicle mixt, també en l’homologació WLTP, de la versió ALLGRIP es rebaixa en 1,2 litres als 100 quilòmetres, un 16 per cent de reducció en la despesa de combustible.

Per donar-li un aspecte més avançat, el nou Suzuki Vitara vindrà equipat amb fars LED de nou disseny.

Nou motor K14D 1.4 Boosterjet amb sistema SHVS Mild Hybrid 48V

El nou motor 1.4 Boosterjet d’injecció directa de combustible proporciona la potència necessària en el Suzuki Vitara maximitzat el lliurament de bat des d’un rang de revolucions molt baix. Ofereix un parell màxim de 235 NM a 2.000 r.p.m. enfront dels 220NM del seu antecessor. L’eficiència de el combustible es veu reforçada pel sistema d’injecció directa amb un sistema d’injecció de set orificis per optimitzar el control de la quantitat, el temps i la pressió de el combustible injectat.

Amb l’adopció de noves millores en l’eficiència de el combustible, com una relació de compressió augmentada de 10,9, sincronització variable de la vàlvula d’admissió elèctrica (VVT) i recirculació de gasos d’escapament refrigerats (EGR), el nou motor turbo de injecció directa 1.4 Boosterjet va un pas més enllà en la conducció en múltiples i variats entorns de conducció, des de la ciutat fins l’experiència més esportiva o el seu ús fora de l’asfalt.

Sistema SHVS Mild Hybrid 48V

El nou sistema SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) integra un generador ISG (Integrated Starter Generator) 48V que consta d’una funció de motor elèctric, una bateria d’ió liti de 48 volts i un convertidor DC / DC de 48V a 12V. El sistema dóna suport a el nou motor de combustió de 95KW i aporta una potència extra de 10KW, segons les necessitats de la conducció.

La combinació d’aquests elements redueix les emissions de CO2 i el consum de combustible; el sistema SHVS afegeix parell motor elèctric a el motor de combustió (lliurament de parell addicional) i aporta assistència elèctrica a l’acceleració sempre que el conductor estigui demandant una ràpida resposta. A més, el motor elèctric fa funcionar el motor a l’ralentí i elimina l’ús de combustible durant la desacceleració per millorar encara més el consum de combustible.