TARRACO, el nou vaixell insígnia de SEAT

TARRACO, el nou vaixell insígnia de SEAT

SEAT entra en el segmento de los SUV de gran tamaño con el nuevo Tarraco, que completa la gama de todocaminos  junto a los modelos Arona y Ateca.

 

El nou Tarraco se situa al capdavant de la família SUV de SEAT com el germà gran, unint tecnologia d’avantguarda, una conducció àgil i dinàmica, confort de marxa, practicitat i funcionalitat, amb un disseny innovador i elegant.

El Tarraco ha estat dissenyat per als conductors que busquen emoció i funcionalitat en un sol vehicle, persones que necessiten la versatilitat que ofereixen els seus cinc o set seients disponibles i molt espai a l’interior per albergar els seus ocupants, que volen comptar a més, amb un vehicle que respon perfectament a les decisions del conductor, gràcies als seus notables prestacions i un comportament molt dinàmic.

La clau d’aquesta subtil combinació de practicitat i dinamisme resideix en les últimes tecnologies del Grup Volkswagen i l’arquitectura de la plataforma MQB A +, caracteritzada per la seva gran distància entre eixos, sobre la qual està construït el nou Tàrraco.

La configuració del control dinàmic de xassís (DCC) arriba al punt de màxim equilibri entre la sensació d’esportivitat al volant i una conducció més còmoda durant els llargs desplaçaments, indistintament del tipus de ferm pel qual circuli. El conductor pot triar la configuració que prefereixi, però el sistema també pot adaptar-se automàticament, modificant les seves característiques en funció del ferm i l’estil de conducció de cada moment.

La suavitat que imprimeix la seva conducció és el perfecte reflex del rendiment, l’eficiència i la fiabilitat dels seus propulsors. Tots els motors incorporen injecció directa, turbocompressor i la tecnologia Start & Stop.

Hi haurà dues variants de gasolina TSI: un quatre cilindres i 1.5 litres amb 150 CV, caixa de canvis manual de sis velocitats i tracció davantera, i un propulsor 2.0 litres de quatre cilindres amb 190 CV, associat a una caixa de canvis automàtica DSG de set relacions i sistema de tracció total 4Drive. Pel que fa als dièsel, hi haurà dues opcions disponibles, tots dos TDI de quatre cilindres i 2.0 litres, amb potències de 150 i 190 CV. La variant de 150 CV pot equipar-se amb tracció davantera i un canvi manual de sis velocitats, o bé associat a una caixa de canvis DSG de set relacions amb el sistema 4Drive de tracció total. La versió més potent només estarà disponible amb canvi DSG de set velocitats i sistema 4Drive.

Inclou tots els assistents a la conducció necessaris per a una circulació més còmoda i segura, fins i tot en les circumstàncies més complicades. Sistemes com l’assistent de canvi involuntari de carril i l’assistent de frenada automàtica d’emergència Front Assist amb reconeixement de vianants i ciclistes estaran disponibles de sèrie en els mercats europeus. Com a equipament opcional, destaquen sistemes com el detector d’angle mort, el reconeixement de senyals de trànsit, l’assistent d’embussos (Traffic Jam Assist), el control de creuer adaptatiu (ACC), l’encesa automàtica de llums i l’assistent d’emergència ( que avisa el conductor si detecta la seva inactivitat al volant, i fins i tot acciona el fre suaument).

Elevant la seguretat a noves cotes per a SEAT, el Tarraco també inclou el sistema de trucada d’emergència automàtica (eCall), o l’assistent de precol·lisió i detecció de bolcada, el que significa que està dissenyat per satisfer les normes de seguretat més estrictes i convertir- així en el model de referència en el seu segment.

Tarraco: salve, et salutant ens.