TOYOTA ESPANYA LLANÇA TOYOTA RELAX, FINS A 10 ANYS DE GARANTIA gratis

TOYOTA ESPANYA LLANÇA TOYOTA RELAX, FINS A 10 ANYS DE GARANTIA gratis

Toyota Espanya ofereix als seus clients la possibilitat d’estendre la garantia sense cost addicional només amb realitzar el manteniment en un centre de la seva Xarxa Oficial de Concessionaris. La qualitat i la satisfacció de client, prioritats de Toyota, que posa en marxa aquest programa per continuar treballant en la seva filosofia ‘customer centric’.

Toyota Espanya llança l’exclusiu programa Toyota Relax, amb el qual els seus clients podran beneficiar-se sense cost d’una extensió de garantia de fins a 10 anys o 160.000 km, el que passi primer. L’única condició per gaudir d’aquesta extensió de garantia gratuïta és realitzar el manteniment estipulat, cada any o 15.000 km, en un taller de la Xarxa Oficial de Concessionaris de Toyota Espanya.

Fins ara, tots els vehicles compten amb una garantia oficial de 3 anys o 100.000 km, el que abans succeeixi, que cobreix qualsevol anomalia de fabricació, incloent materials i mà d’obra, amb 5 anys o 100.000 km per als components de sistema híbrid elèctric en els models Toyota Electric Hybrid. Ara, aquesta garantia pot arribar a ser de fins a 10 anys.

D’aquesta manera, tot i que el període de garantia oficial finalitzi, Toyota Espanya s’estén un any la garantia de el vehicle de forma gratuïta a l’fer el manteniment en un centre de la Xarxa Oficial de Toyota Espanya. Renovable en cada manteniment fins a un màxim de 10 anys, i sempre que el vehicle estigui per sota dels 160.000 km.

A l’realitzar aquest manteniment periòdic en un taller de la Xarxa Oficial de Concessionaris de Toyota Espanya, amb Toyota Relax s’obté també un ‘Revisió de Salut’, que consisteix en una inspecció de l’estat general de el vehicle -components mecànics i electrònics- que permet assegurar seu correcte funcionament i detectar possibles incidències.

Gràcies a aquest ‘Revisió de Salut’ és possible oferir l’extensió de garantia a aquells clients que no tinguin el llibre de revisions completament segellat. Així, n’hi haurà prou passar la revisió que li correspongui a el vehicle en qüestió per beneficiar-se d’un any de garantia addicional.

L’objectiu prioritari de Toyota és oferir el client una experiència excepcional. Per això, Toyota situa el client en el centre de totes les seves operacions -filosofia ‘customer centric’- i aplica quatre objectius perquè la seva atenció sigui de qualitat: maximitzar esforços en la resolució dels dubtes, oferir una resposta a cada incidència, donar respostes ràpides, eficients i completes i, finalment, seguiment especial a totes les reclamacions per oferir als client una experiència memorable.

Així, aquests quatre principis han permès que Toyota Espanya sigui avui referència de qualitat en el sector de l’automoció. Se situa en els llocs més alts de el rànquing amb un índex de recomanació, segons l’últim estudi (2019-2020), d’entre el 82 i el 95,4% a tot el seu Xarxa Oficial de Concessionaris.

Continuant amb el seu enfocament 100% centrat en el client, tota la Xarxa Oficial de Concesionaros i Tallers Autoritzats de Toyota Espanya garanteix la màxima qualitat, el millor tracte i, com sempre des de l’inici de la pandèmia, la màxima seguretat, aplicant l’exhaustiu protocol establert per evitar la propagació de l’coronavirus COVID-19.