Toyota propugna un futur basat en l'hidrogen amb una campanya divulgativa al Canadà

Toyota propugna un futur basat en l’hidrogen amb una campanya divulgativa al Canadà

De la mà de tres unitats del Toyota Mirai, la berlina de pila de combustible de Toyota, la iniciativa arrenca al Saló Internacional de l’Automòbil de Mont-real.

Els canadencs podran conèixer de primera mà totes les possibilitats d’una tecnologia apta per a les baixes temperatures, fàcil de repostar i lliure de preocupacions.

El futur de l’automòbil és més net que mai, gràcies a vehicles com el Toyota Mirai, la berlina de pila de combustible de Toyota, que només emet vapor d’aigua. I per ajudar a mostrar aquest futur als canadencs, Toyota rep tres unitats del Toyota Mirai al Canadà. Aquests models de producció, d’un FCV FUEL Cell Vehicle- ja disponibles a Japó, Estats Units i diversos països d’Europa, formaran part d’una campanya de divulgació per tot Canadà.

A partir d’aquest mes, i amb ocasió del Saló Internacional de l’Automòbil de Mont-real, els canadencs podran conèixer en detall els FCV i saber com poden ajudar a reduir les emissions de gasos d’efecte hivernacle. El Toyota Mirai forma part de l’exposició de vehicles amb tecnologies avançades a l’estand de Toyota del Saló Internacional de l’Automòbil de Mont-real, que se celebra entre el 20 i el 29 de gener de 2017 al Palais des Congrès.

El Toyota Mirai és un vehicle per al món real, que ja està a la venda allà on hi ha una infraestructura de proveïment d’hidrogen suficient. És un vehicle net i eficient que els usuaris gaudeixen conduint. Té una autonomia d’uns 500 km i el seu dipòsit d’hidrogen s’omple en a penes cinc minuts. La campanya de divulgació del Toyota Mirai al Saló Internacional de l’Automòbil de Mont-real posa el focus en l’excepcional adaptació del Mirai a les baixes temperatures, com les que es donen al Canadà en els mesos d’hivern, i el paper del Quebec com un els principals productors d’hidrogen del món.

Aquesta campanya divulgativa subratllarà la necessitat que el Canadà desenvolupi la infraestructura necessària per utilitzar els FCV i altres vehicles amb tecnologies avançades per ajudar a eliminar el carboni de la indústria automotriu. Els vehicles de pila de combustible són potents i nets: la seva mecànica barreja hidrogen amb aire, el que dóna lloc a una reacció química que té dos resultats, electricitat i vapor d’aigua. L’electricitat impulsa el vehicle, mentre que el vapor d’aigua, l’únic subproducte del Mirai, surt pel tub d’escapament.

El compromís de Toyota d’ajudar les societats a reduir les emissions de gasos d’efecte hivernacle forma part del Desafiament Mediambiental 2050 -Toyota Environmental Challenge 2050-, que inclou el compromís de reduir les emissions de CO2 dels vehicles nous en un 90% en comparació amb els nivells de 2010, a més d’altres cinc iniciatives contra el canvi climàtic i d’aprofitament i reciclatge de recursos naturals.

Per facilitar l’adopció generalitzada dels vehicles híbrids i impulsar el desenvolupament de tecnologies de pila de combustible a tot el món, Toyota ha ofert més de 5.600 patents exemptes de drets sobre la pila de combustible, incloses algunes tecnologies crítiques desenvolupades pel Toyota Mirai.

El vicepresident de Toyota Canada Inc, Stephen Beatty, va explicar: “El Mirai, a base d’hidrogen, s’incorpora a l’àmplia gamma de sistemes tecnològics avançats de Toyota, inclosos els híbrids que fabriquem a Canadà, per ajudar a reduir les emissions en condicions reals, i oferint al mateix temps als conductors el que busquen en un turisme, un tot camí o un vehicle comercial “.

“Estem molt contents de posar en marxa aquest mes a Mont-real les demostracions del Mirai per tot Canadà, i esperem poder compartir amb els conductors i altres interessats aquesta visió d’un futur més net basada en l’hidrogen. El Mirai anirà apareixent en salons de l’automòbil i altres esdeveniments de costa a costa durant 2017 “, va afegir Beatty.