TRANSMISSIÓ MANUAL DE SET VELOCITATS I NOVES OPCIONS PER AL 911

TRANSMISSIÓ MANUAL DE SET VELOCITATS I NOVES OPCIONS PER AL 911

Des d’ara, a Europa i en alguns altres mercats, tots els models 911 Carrera S i 4S es poden sol·licitar sense cap cost afegit amb una caixa del canvi manual de set marxes, com a alternativa a la transmissió PDK de vuit velocitats.

La caixa de canvis manual es combina amb el pack Sport Chrono, fet que suposa un atractiu addicional per a aquells conductors que estimen l’esportivitat i gaudeixen canviant de marxa ells mateixos. També s’afegeixen noves opcions d’equipament per al 911 Carrera, que abans no estaven disponibles. Entre elles s’inclou el Porsche InnoDrive, utilitzat ja en els models Panamera i Cayenne, així com la nova funció Smartlift per a l’eix davanter.

Per puristes: transmissió manual de set velocitats amb pack Sport Chrono

La transmissió manual de set marxes per al 911 Carrera S i 4S sempre s’ofereix en combinació amb el pack Sport Chrono. També està inclòs el Porsche Torque Vectoring (PTV), amb distribució variable de bat a través d’intervencions controlades de el fre a les rodes del darrere i un diferencial autoblocant mecànic. Aquesta configuració atraurà als conductors amb aspiracions esportives, que a més podran aprofitar el nou indicador de temperatura de pneumàtics. Aquesta funció addicional en el pack Sport Chrono es va introduir amb el 911 Turbo S. L’indicador de temperatura de pneumàtics està combinat amb el de pressió. Quan els pneumàtics tenen una temperatura baixa, les barres blaves alerten d’una adherència reduït. Segons es van escalfant, el color de l’indicador canvia a un blanc blavós i, posteriorment, es queda un to blanc total quan s’arriba a la temperatura adequada de funcionament i es disposa ja de la màxima adherència possible. El sistema es desactiva i les barres s’oculten a l’muntar pneumàtics d’hivern.

En combinació amb la transmissió manual, el pack Sport Chrono també ofereix una funció automàtica de “punta-taló”. Consisteix en un cop d’accelerador quan el conductor redueix de marxa, per augmentar les revolucions de l’motor i adaptar-les a la major velocitat amb què gira l’engranatge de el canvi a l’inserir aquesta marxa més baixa. Amb això s’aconsegueixen unes reduccions més suaus, que eviten canvis de càrrega bruscos. El pack també incorpora altres ingredients esportius com els suports de motor dinàmics, la manera PSM Sport, el commutador de maneres al volant (Normal, Sport, Sport Plus, Wet i Individual), així com un cronòmetre i l’aplicació Porsche Track Precision.

El 911 Carrera S amb transmissió manual accelera de 0 a 100 km / h en 4,2 segons i arriba a una velocitat màxima de 308 km / h. El pes en buit de l’911 Carrera S Coupé amb canvi manual és de 1.480 quilograms, fet que suposa 45 kg menys que la versió amb PDK.

Per primera vegada en el 911 Carrera: Porsche InnoDrive i Smartlift

Una altra novetat és la inclusió de l’Porsche InnoDrive a la llista d’opcions de l’911. En les variants amb la transmissió PDK, el control de creuer adaptatiu amplia les ajudes a la conducció a l’afegir la funció predictiva, que optimitza la velocitat de marxa amb una antelació de fins a tres quilòmetres. Utilitzant les dades de el navegador, calcula els valors d’acceleració i desacceleració òptims per als següents tres quilòmetres, i els va ajustant per mitjà de l’motor, la transmissió PDK i el sistema de frens. Si ho desitgem, aquest copilot electrònic té en compte de forma automàtica les corbes, pendents i límits de velocitat que ens trobarem. El conductor compta amb la possibilitat de definir manualment la velocitat màxima en qualsevol moment. El sistema detecta la situació actual de l’trànsit utilitzant un radar i sensors de vídeo, i s’adapta en conseqüència. També reconeix les rotondes. Igual que amb el control de creuer adaptatiu convencional, l’InnoDrive també s’adapta contínuament la distància als vehicles de davant.

La nova funció opcional Smartlift per a totes les versions de l’911, permet aixecar automàticament el frontal en determinades zones memoritzades. Amb el sistema electrohidràulic de l’eix davanter, l’alçada lliure de el morro a terra s’incrementa en uns 40 mil·límetres. Amb el Smartlift es poden guardar les coordenades GPS d’una posició concreta prement un botó. Després, si el conductor s’aproxima de nou a aquest punt en qualsevol dels dos sentits, el frontal d’el cotxe s’eleva automàticament.

Pack de cuir 930, a l’estil del primer 911 Turbo

El pack de cuir 930 estrenat al 911 Turbo S està ara disponible opcionalment per a tots els models 911 Carrera. Evoca el primer Porsche 911 Turbo (Tipus 930) i es caracteritza per una interacció coordinada de colors, materials i detalls individuals. Aquest pack d’equipament inclou la part central dels seients davanters i del darrere encoixinada, igual que els panells de porta, així com una altra àmplia gamma d’acabats en cuir de l’catàleg de Porsche Exclusive Manufaktur.