UNA LONA QUE AJUDA A CUIDAR DEL MEDI AMBIENT
Hyundai treballa constantment perquè els seus automòbils siguin més respectuosos amb el medi ambient, prova d’això és que la família de la gamma ressò de Hyundai segueix creixent cada vegada més. Després de l’èxit de l’aclamat Hyundai ix35 de pila de combustible, pioner a Espanya en 2015, li va succeir la Gamma IONIQ amb els seus tres versions: elèctric, híbrid i endollable.
Ara és el KONA, un dels models triomfadors de la marca, el que no ha volgut quedar-se enrere, de manera que acaba de presentar-la seva versió elèctrica amb una autonomia de fins a 482 km. De fet, ha estat la primera marca a matricular un vehicle amb pila de combustible d’hidrogen a Espanya, amb el NEXE.
En l’activació de la campanya de la gamma IONIQ, s’ha seguit la mateixa línia pel que lalona publicitària que es va a utilitzar tindrà una peculiaritat: “ajuda a tenir cura del medi ambient”.
S’ha utilitzat el claim: “El cotxe per quan no deixin anar en cotxe”, ja que el Híbrid compta amb el distintiu ECO de la DGT i les versions elèctrica i el híbrid-endollable amb el de ZERO EMISSIONS.
Gràcies al material amb el qual està feta, es redueix la contaminació i es lluita contra l’efecte hivernacle, gràcies a un procés anomenat fotocatàlisi. Aquest procés consisteix a impregnar la lona amb diòxid de titani, mineral que realitza un procés molt similar al de la fotosíntesi.
Mitjançant aquest procés es converteixen els òxids de nitrogen (un dels gasos més contaminants i nocius per al medi ambient) en nitrats, amb el que s’aconsegueix una millora de la qualitat de l’aire molt substancial. La realització d’aquesta acció en la lona exerceix unefecto similar sobre el medi ambient al que produeixen 500 arbres.
Aquesta lona està situada a la glorieta d’Alonso Martinez del 15 al 31 d’octubre. És un punt estratègic, ja que és on comença l’ametlla vermella de Madrid que s’activarà al novembre