VOLKSWAGEN INTRODUEIX ACTUALITZACIONS OVER-THE-AIR PER A TOTS ELS MODELS ID.

VOLKSWAGEN INTRODUEIX ACTUALITZACIONS OVER-THE-AIR PER A TOTS ELS MODELS ID.

Volkswagen continua el seu procés de transformació per convertir-se en un proveïdor de mobilitat orientat a el programari. Les actualitzacions gratuïtes per al ID.3 [1], el ID.4 [2] i el ID.4 GTX [3] estaran disponibles immediatament.

Brandstätter, conseller delegat de Volkswagen, declara: «Les nostres actualitzacions Over-the-Air ens permeten establir les bases de nous models de negoci digitals, a el temps que vam aconseguir una fita clau en la nostra estratègia ACCELERATE.»
Volkswagen està donant el següent gran pas per a convertir-se en un proveïdor de mobilitat impulsat per programari amb la seva estratègia ACCELERATE. A partir d’ara, tots els models ID. rebran actualitzacions periòdiques de programari. Fins ara, les actualitzacions només estaven disponibles com a part d’una fase de prova per als clients que s’havien registrat en el «ID. First Movers Club ». El «ID. Programari 2.3 »ofereix noves funcionalitats i optimitza les existents. La connexió en xarxa de tota la flota d’ID. permetrà a Volkswagen establir les bases de nous models de negoci orientats a client. Fins ara, Volkswagen segueix sent l’únic fabricant de gran volum que ofereix aquesta tecnologia als seus clients.

«La plena disponibilitat de les nostres actualitzacions Over-The-Air (OTA per les sigles en anglès) subratlla la capacitat innovadora de Volkswagen i constitueix la base d’una experiència digital completament nova per al client», afirma el conseller delegat de Volkswagen, Ralf Brandstätter . «A el mateix temps, estem establint les bases de nous models de negoci digitals i aconseguint una fita clau en la nostra estratègia ACCELERATE».

Actualitzacions Over-the-Air com a base de nous models de negoci i ingressos addicionals

En el futur, la companyia té previst oferir als seus clients actualitzacions de programari gratuïtes cada dotze setmanes aproximadament, per mantenir els vehicles actualitzats i millorar l’experiència de client. Volkswagen també pretén generar majors ingressos durant la fase d’ús amb nous models de negoci – basats en les dades- per a serveis i funcions que el client pot sol·licitar segons les seves necessitats. Per exemple, podria tractar-se d’Travel Assist o d’una millora de l’rendiment de la bateria per a viatges llargs, o fins i tot de la conducció autònoma, en el futur. Volkswagen veu potencial per generar importants ingressos addicionals en els pròxims anys.

Les actualitzacions Over-The-Air s’estan desenvolupant en estreta col·laboració amb CARIAD, l’empresa de programari de el Grup Volkswagen. «Les noves actualitzacions són una funcionalitat central de l’cotxe digital connectat. Ràpidament es convertiran en una cosa normal per als nostres clients, de la mateixa manera que ho són per als seus smartphones », diu Thomas Ulbrich, responsable de Desenvolupament Tècnic de l’Comitè Executiu de Volkswagen. «El desenvolupament de programari és constant i ràpid. Treballem en cicles curts, com una empresa tecnològica, i proporcionem actualitzacions als nostres clients en intervals igualment curts. »

Volkswagen també vol seguir en contacte amb els seus clients després de vendre o llogar el cotxe, per oferir-los serveis digitals. «Els vehicles que sempre tenen l’últim programari a bord poden oferir una excel·lent experiència digital a el client i, per tant, són de gran importància per al nostre èxit futur», afegeix Ulbrich. «Gràcies a les actualitzacions periòdiques, el cotxe no només es mantindrà a el dia, sinó que serà encara millor».

L’actualització optimitza les funcions de seguretat i confort

Algunes de les noves funcions afecten l’ID. Light, una franja lluminosa situada a la part inferior de l’parabrisa. Ara, proporciona el conductor informació que pot servir-li de suport intuïtiu per a la conducció amb major estalvi d’energia i quan es condueix amb el sistema de control de creuer adaptatiu «Active Cruise Control» (ACC). També s’ha millorat el processament d’imatges de la càmera multifunció, el que li permet reconèixer les motocicletes i altres usuaris de la carretera amb més rapidesa. El mateix passa quan es condueix en la foscor. Si s’instal·la, el control dinàmic de les llums llargues permet una regulació encara més precisa dels fars. Els gràfics de la pantalla central de infoentreteniment es tornen més clars, amb un maneig més intuïtiu, mostrant com Volkswagen reacciona als comentaris dels primers clients de ID.

L’experiència digital de el client s’està convertint en un punt central per a tots els passos de desenvolupament de productes i serveis al llarg de tot el cicle de vida d’el vehicle. Com a part de l’estratègia ACCELERATE, les actualitzacions Over-The-Air (OTA) sentin les bases per a nous models de negoci i l’optimització de productes centrats en el client.

1 ID.3 – consum combinat en kWh / 100 km (NEF

Z): 15,6-15,7; emissions combinades de CO2 en g / km: 0; classificació d’eficiència: A +

2 ID.4 – consum combinat en kWh / 100 km (NEFZ): 17,4-16,8; emissions combinades de CO2 en g / km: 0; classificació d’eficiència: A +

3 ID.4 GTX – consum combinat en kWh / 100 km (NEFZ): 18,2; emissions combinades de CO2 en g / km: 0; classificació d’eficiència: A +