VOLKSWAGEN REP EL GUARDÓ 'TRAJECTÒRIA PUBLICITÀRIA D'UNA MARCA' EN ELS PREMIS A L'EFICÀCIA 2020

VOLKSWAGEN REP EL GUARDÓ ‘TRAJECTÒRIA PUBLICITÀRIA D’UNA MARCA’ EN ELS PREMIS A L’EFICÀCIA 2020

Volkswagen rep el màxim reconeixement amb un premi que distingeix l’exitós camí recorregut per la marca en el món de la publicitat. Albert García, director de Màrqueting de Volkswagen Espanya: «Entenem la publicitat com a part clau en l’estratègia per a la construcció de la imatge de marca, la definició de l’posicionament i l’èxit d’una companyia».

Volkswagen ha estat distingida amb el guardó a la ‘Trajectòria Publicitària d’una Marca’ a la gala de lliurament dels Premis a l’Eficàcia 2020, que es va celebrar ahir a Madrid. Un jurat d’experts ha reconegut la trajectòria, creativitat i lideratge de la marca concedint-li la màxima distinció.

Els Premis a l’Eficàcia de l’Associació Espanyola d’Anunciants (AEA) es posicionen com el major reconeixement professional de publicitat a Espanya. Van néixer el 1997 per respondre a una necessitat comuna de el sector publicitari: reconèixer la contribució de la comunicació comercial a la consecució dels objectius empresarials de les empreses anunciants.

El jurat dels Premis està format per més de 240 professionals de la indústria de la comunicació comercial. Aquests experts han posat en valor la creativitat de Volkswagen i el seu lideratge en la categoria, amb un guardó que reconeix tot el camí recorregut al llarg dels anys per la marca.

Albert García, director de Màrqueting de Volkswagen a Espanya, va ser l’encarregat de recollir el guardó en la cerimònia que es va celebrar al Teatro Real de Madrid: «Entenem la publicitat com a part clau en l’estratègia per a la construcció de la imatge de marca, la definició de l’posicionament i l’èxit d’una companyia.

«En Volkswagen ens agrada apostar per la creativitat i parlar del que culturalment ens afecta com a societat i del que és rellevant per a les persones», descriu el directiu, que va voler posar en valor el paper de les agències. «L’entesa, la col·laboració i la coordinació client-agències són claus per a l’èxit. Aquest premi és fruit de la feina de tots i d’aquí el meu reconeixement tant a la nostra de mitjans, PHD, com a la nostra agència de creativitat, DDB, amb la qual ens uneix una relació de més de trenta anys «.

Els Premis a l’Eficàcia són els únics guardons a Espanya que se centren en resultats aconseguits gràcies a l’acció de comunicació (notorietat, vendes o un altre tipus de rendibilitat), i situen l’Eficàcia com a autèntic final de l’activitat publicitària.