VOLKSWAGEN REVELA LA SEVA NOVA IMATGE DE MARCA I LOGO

VOLKSWAGEN REVELA LA SEVA NOVA IMATGE DE MARCA I LOGO

Estrena mundial de la “Nova Volkswagen” al Saló de l’Automòbil de Frankfurt. Jürgen Stackmann, responsable de Vendes i Màrqueting del Comitè Executiu: “La nova imatge de marca suposa el començament d’una nova era per a Volkswagen”. Es crearà una experiència de marca uniforme de 360º, més moderna i autèntica. El nou logo llueix per primera vegada a la part alta de la torre de la seu a Wolfsburg.

S’aixeca el teló per a la “Nova Volkswagen”: la marca Volkswagen ha revelat la seva nova imatge de marca i el seu nou logo. Aquesta estrena mundial marca el començament d’una nova era per a Volkswagen, acompanyat per la presentació en paral·lel del ID.31. El futur de Volkswagen és elèctric, totalment connectat i amb un balanç de carboni neutral. Amb aquest nou disseny, VW ha creat una experiència de marca uniforme de 360º, més moderna i autèntica. El nou logo de Volkswagen, amb un disseny llis bidimensional, és més clar i ha estat reduït als seus elements més essencials. El disseny de la marca i el logotip pretenen aconseguir una alta flexibilitat, i estan pensats per a aplicacions digitals. La reorientació de la imatge de marca de Volkswagen és una de les majors campanyes de personalització del món. Es preveu que el canvi a la nova imatge de marca finalitzi a mitjan 2020.