VOLKSWAGEN VEHICLES COMERCIALS ACONSEGUEIX EL MILLOR ANY DE LA SEVA HISTÒRIA A ESPANYA, AMB 20.000 UNITATS MATRICULADES
Per segon any consecutiu, la marca aconsegueix un rècord de vendes i creix per sobre de la mitjana de l’mercat. La gamma Commerce i, en particular, el creixement de l’Crafter, impulsen els resultats de la companyia. Alberto Teichman, director general de Volkswagen Vehicles Comercials: “Estem molt satisfets amb la nostra evolució l’any passat i també amb la rendibilitat dels nostres concessionaris, que és una referència en el sector”.
2831/5000Volkswagen Vehicles Comercials ha tancat 2019 amb uns resultats extraordinaris. Per segon any consecutiu, la marca ha aconseguit un nou rècord de vendes a Espanya i ha matriculat prop de 20.000 unitats, superant en un 7,5% el registre de l’any anterior. La rendibilitat de la xarxa de concessionaris, el creixement de vendes de la gamma Commerce i l’impuls dels lliuraments de vehicles amb propulsions alternatives, han estat els principals èxits del millor any en la història de la marca a Espanya.
El balanç de Volkswagen Vehicles Comercials és especialment bo si analitzem l’evolució de l’mercat global, que a penes va créixer un 0,3%. En total, es van matricular 214.927 vehicles comercials a Espanya durant 2019. Una xifra que li atorga a la marca una quota de mercat per sobre de el 9%.
A més, dels grans mercats europeus, Espanya va ser el país on la marca va aconseguir un creixement més gran, un 7,5%. «Estem molt satisfets amb els resultats de 2019. Avancem amb fermesa en els tres principals eixos de la nostra estratègia, que passa per convertir-nos en la marca més especialista de canal professional i ser la referència en mobilitat Eco de mercat de comercials, protegint abans de res el negoci de la nostra xarxa de concessionaris », explica Alberto Teichman, director general de Volkswagen Vehicles Comercials.
En termes absoluts, la rendibilitat de la xarxa de concessionaris de Volkswagen Vehicles Comercials a Espanya ha marcat una nova fita. En termes percentuals, la rendibilitat mitjana s’ha situat per sobre de el 2%. «La rendibilitat de la nostra xarxa és una referència en el sector i un dels nostres objectius prioritaris com a companyia», afegeix el directiu.
L’evolució de la marca ha estat molt positiva tant en la seva gamma Commerce -vehicles orientats a un ús professional-, com en la gamma Life -models amb una orientació més lúdica, perfectes per a la família i activitats d’oci-.
Per models, destaca el creixement de l’Crafter que ha superat, per primera vegada a Espanya, la barrera de les 3.000 unitats. En concret s’han matriculat 3.393 unitats, millorant un 24,2% les xifres de 2018.
D’altra banda, la Gamma T6 es manté, per segon any consecutiu, com a líder de mercat net en el seu segment. Les 7.356 unitats matriculades, llancen un increment de l’2,4%. Destaca l’evolució de l’Transporter, que va millorar un 25,4% les seves vendes.
També el Caddy, el model de major volum de la marca, va tenir una evolució positiva, amb 8.918 unitats matriculades i un increment de prop de el 8%.
D’aquesta xifra, prop de 1.000 unitats van correspondre a l’Caddy propulsat per gas natural comprimit, que s’ha posicionat com a líder en el mercat GNC de vehicles comercials. En concret, es van matricular 961 unitats de l’Caddy GNC, un 117% més que la xifra assolida el 2018