
VOLVO CARS ES PREPARA PER AL SEU FUTUR 100% ELÈCTRIC AMB ALIANCES TRANSFORMADORES AL MITJÀ ORIENT
Volvo Cars renova el seu compromís amb l’Orient Mitjà a través de diversos avenços clau amb què la marca ampliarà la seva xarxa de socis existent, obrirà un centre de distribució de recanvis regional totalment nou i posarà a disposició dels clients de la regió una experiència de compra premium amb l’obertura d’un Volvo Studio a Dubai.
L’increment de la presència de Volvo Cars a l’Orient Mitjà coincideix amb el llançament del primer model elèctric pur als països que formen part del Consell de Cooperació del Golf (GCC) —el XC40 Recharge— i servirà per impulsar una gamma de productes Recharge elèctrics purs en determinats mercats.
Aquesta mesura està en consonància amb l’objectiu estratègic de Volvo Cars de convertir-se en una marca de vehicles premium totalment elèctrics per al 2030. Com a part de la seva estratègia comercial, Volvo Cars realitzarà una forta inversió als seus canals de vendes en línia, reduirà la complexitat de la seva oferta de productes i implantarà uns models de preus transparents.
En combinació amb la venda en línia, Volvo Cars se centrarà en una oferta al client completa i sense fissures. Aquesta visió estratègica està dissenyada al voltant de tres pilars clau: electrificació, en línia i creixement. Els nous avenços i compromisos a l’Orient Mitjà són una prova d’aquestes tres estratègies fonamentals, i ja hi ha determinats mercats que estan canviant a carteres de productes exclusivament Recharge i facilitant el creixement de les vendes en línia directes al consumidor.
A Dubai, Volvo Cars transformarà l’experiència de compra de vehicles per als clients amb l’obertura d’un Volvo Studio en un centre comercial —el primer espai detallista de la seva categoria a la regió i el segon a l’Orient Mitjà després del de Kuwait. El plantejament del Studio respon a les ambicions globals de Volvo de canviar la manera i lespai de trobada amb els seus clients. Això permet als clients interactuar amb la marca a la seva manera i de la manera que els resulti més còmoda, ja sigui en persona o en línia. Arek Nowinski, responsable d’EMEA a Volvo Cars, assenyala: «El procés de transformació comercial de Volvo Cars en un fabricant exclusivament elèctric per al 2030 ja està molt avançat. Perquè la marca assoleixi els objectius de creixement necessitem socis de primera classe i amb visió de futur que puguin oferir una experiència premium als clients tant de forma presencial com a través dels canals en línia.
Estem encantats de treballar amb nous socis minoristes dels països de la Corporació del Golf que comparteixen la nostra visió d’oferir una experiència de compra de cotxes en línia sense fissures en un dels mercats amb un ritme de transformació més ràpid dins de la regió més àmplia de Europa, Orient Mitjà i Àfrica». Per reforçar el seu compromís, a banda de l’ampliació de la xarxa de socis, Volvo Cars també ha obert el seu primer centre de distribució de recanvis a Dubai per abastir la regió.
Les noves instal·lacions de 2100 m2 tenen capacitat per emmagatzemar fins a 5000 referències diferents. En disposar d’aquest centre, Volvo Cars podrà fer entregues diàries de recanvis, de manera que tant els socis nous com els existents de la marca podran ocupar-se puntualment del manteniment i les reparacions amb uns terminis de lliurament molt reduïts gràcies a aquesta nova capacitat de servei porta a porta.