
VOLVO CARS INCORPORA SKYPE FOR BUSINESS DE MICROSOFT EN ELS VEHICLES DE LA SÈRIE 90
Volvo Cars, el fabricant de vehicles premium, ha anunciat la propera incorporació de Skype for Business, la principal aplicació de productivitat col·laborativa de Microsoft, en els nous vehicles de la Sèrie 90.
Volvo Cars és el primer fabricant que incorpora aquest tipus d’eines de productivitat en els seus automòbils.
A tots ens ha passat. Intentar participar en una conferència mentre anem en el nostre vehicle. Busquem a les palpentes el telèfon, o se’ns cau mentre tractem de connectar-nos, o se’ns oblida el codi pin que hi ha d’incloure per participar-hi. No és la millor manera d’iniciar una important conversa des del vehicle. A més, desviem l’atenció de la carretera. «Amb la incorporació de Skype for Business, tot això desapareix», assenyala Anders Tylman-Mikiewicz, vicepresident de Consumer Connectivity Services del grup Volvo Car.
Milions de persones de tot el món utilitzen activament Skype for Business per al seu treball. En els vehicles de la Sèrie 90 de Volvo els usuaris podran veure les seves properes reunions i les dades dels participants, i incorporar-se a elles amb un sol clic des de la gran pantalla central.
«Skype for Business representa un altre gran pas endavant en l’oferta de connectivitat i comunicació a l’interior del vehicle. Amb l’arribada dels vehicles autònoms preveiem un futur en què les eines flexibles de productivitat instal·lades al vehicle permetran que la gent passi menys temps a l’oficina. Aquest és només el començament d’una forma totalment nova de veure com passem el temps en el nostre automòbil », comenta Anders Tylman-Mikiewicz.
Volvo Cars aborda l’aplicació de la tecnologia en els seus vehicles amb el desig de facilitar i fer més segura la vida dels seus clients mitjançant l’ús intel·ligent de les últimes tecnologies.
En aquesta col·laboració entre Volvo i Microsoft també es va a estudiar l’ús de Cortana, l’assistent personal intel·ligent de Microsoft, amb la intenció manifesta d’afegir un sistema de reconeixement de veu i informació de context fluid que faciliti la vida a les persones predient activament els seus necessitats.
«Volvo Cars està obrint camí en detectar que el treball es realitza d’una forma cada vegada més mòbil. La gent necessita ser productiva des de qualsevol lloc, inclosos els seus vehicles », assenyala Ben Canning, director de Product Management de Skype for Business a Microsoft. «Estem entusiasmats amb la idea de portar les reunions als vehicles Volvo».
En col·laboració amb Microsoft i Ericsson, que proporcionen solucions basades en el núvol a Volvo Cars, la companyia sueca segueix desenvolupant i proporcionant prestacions i serveis visionaris per a la seva creixent base de clients.
«La comunicació dins del vehicle és una cosa en el que portem treballant des de fa anys. Des dels telèfons integrats dels anys 80 i primers 90 fins al nostre sistema mans lliures Bluetooth, ens vam adonar de la importància de facilitar les coses mentre es condueix, sense oblidar-nos de la seguretat i reduint les distraccions per al conductor », conclou Anders Tylman -Mikiewicz.