A ABRIL, STELLANTIS AUGMENTAR LA SEVA QUOTA EN EL MERCAT TOTAL DE LA UE30 (TURISMES+VEHICLES COMERCIALS)
Per primera vegada el 2025, Stellantis va augmentar la seva quota al mercat total de UE30, amb un 17,3% de les vendes a l’abril (0,1 punt percentual més respecte a l’abril del 2024).
Dos models se situen al top deu de vendes: el Citroën C3 i el PEUGEOT 208, mentre que el Citroën ë-C3 puja al podi dels elèctrics del segment B.
Es va mantenir la tendència positiva a l’entrada de comandes, superant l’1.000.000 d’unitats a mitjans de maig, en part gràcies al fet que el Citroën C3/Aircross s’acosta a les 100.000 unitats i el PEUGEOT 3008 ronda les 50.000.
A més, Stellantis va confirmar el seu lideratge en vendes de cotxes híbrids* amb una quota del 15,1%, fet que suposa un augment de 4,7 punts percentuals respecte a l’abril del 2024. PEUGEOT és la marca que més ràpid va créixer, arribant al quart lloc del rànquing.
Els resultats també van ser excel·lents al mercat total de vehicles comercials: Stellantis Pro One va confirmar el seu primer lloc a l’abril amb una quota del 31,1% (2,3 punts percentuals més respecte a l’abril del 2024) i la seva condició de núm. 1 a 8 dels 10 principals mercats**.
Des de començament d’any, Stellantis manté ferma el seu lideratge al mercat total i el mercat de vehicles elèctrics a França, Itàlia i Portugal. A Itàlia, el Jeep® Avenger és el més venut del segment dels SUV. A Alemanya, Stellantis va registrar un augment del 9,9% en el volum de turismes i del 6% en el mercat total i l’Opel Corsa va confirmar la seva primera posició en el segment de cotxes urbans, tant a l’abril com des de començament d’any.
El Corsa també va destacar al Regne Unit, on és el cotxe urbà núm. 1 a l’abril i des de començament d’any.
A Espanya, Stellantis va aconseguir el primer lloc al segment dels elèctrics purs (BEV) a l’abril, gràcies, sobretot, al comportament del Citroën ë-C3 i el PEUGEOT E-2008, que es troben entre els 10 més venuts del mercat.
I el nou Opel Frontera, un cotxe pensat per a l’aventura, està guanyant terreny al dinàmic segment dels SUV del segment B.