Alenada d’aire fresc PER AL NOU MINI

MINI accentua el caràcter avançat i l’atractiu dels seus models en el segment de la classe compacta amb un estil àmpliament desenvolupat.

Els canvis del MINI 3 portes, 5 portes i descapotable, abasten notes de disseny fresques, novetats en l’àmbit de la tecnologia de propulsió, més possibilitats de personalització i una ampliació dels serveis digitals de MINI Connected.

La revaloració de l’essència del producte per al MINI original en el segment premium de la classe compacta subratlla la imatge elaborada i, al mateix temps, inconfusible del MINI en la generació actual de models, que ofereix la diversió al volant característica de la marca a el trànsit urbà amb tres variants de la carrosseria. A això contribueixen, entre d’altres aspectes, les noves combinacions de motor i caixa de canvis, un equipament de sèrie ampliat, el nou disseny dels fars i les llums posteriors, colors addicionals per a la carrosseria així com la tecnologia d’interconnexió més moderna que ofereix comoditat, informació i entreteniment.

El disseny modificat dels característics fars rodons crea un disseny encara més expressiu de la vista frontal típica de la marca per al nou MINI 3 portes, el nou MINI 5 portes i el nou MINI Cabrio. En els fars halògens de sèrie una coberta negra ofereix al vehicle una nota molt marcada. En els fars LED ara equipament de sèrie des de la versió Cooper (excepte en Cabrio, des Cooper S) com, la tècnica d’alta qualitat se subratlla amb un disseny completament nou de les fonts de llum. L’última generació de mòduls LED per a llums d’encreuament i de carretera presenta una major intensitat lluminosa. La llum de conducció diürna LED així com l’indicador de direcció de marxa es generen mitjançant un cèrcol conductor de llum que circumda completamenteel contorn dels fars.

La detallada modificació dels motors que s’ofereix per al nou MINI 3 portes, el nou MINI 5 portes i el nou MINI Cabrio beneficia sobretot a la diversió. I proporciona al seu torn una reducció dels valors de consum i les emissions de CO2 de fins a un 5% així com una optimització del comportament d’emissions amb el qual es compliran també les exigents normatives sobre emissions de gasos. El desenvolupament abasta des del motor passant per la tecnologia MINI TwinPower Turbo, l’electrònica del motor, l’alimentació d’oli, el canalitzador de l’aire i el sistema de refrigeració fins als sistemes d’escapament. En aquest sentit també s’ha reduït el pes de les unitats d’accionament. Les cobertes de motor estan ara realitzades de plàstic reforçat amb fibra de carboni el que les fa també més lleugeres. En la seva fabricació s’empra material reciclat obtingut de restes de fibra de carboni derivats de la producció de cotxes BMW i.

Els motors de gasolina de 3 cilindres del Mini One First i el Mini One extreuen la seva potència ara d’una cilindrada de 1,5 litres. Això està relacionat amb un augment del parell màxim en 10 Nm. Tots els motors de gasolina posseeixen injecció directa amb una pressió màxima augmentada de 200 a 350 bars i aletes de turbocompressor realitzades en material especialment resistent a la calor. La injecció directa per conducte comú dels motors dièsel garanteix una alimentació de combustible encara més precisa a les cambres de combustió. Per a això s’ha augmentat la pressió d’injecció màxima amb els motors de tres cilindres del MINI One D i el MINI Cooper D a 2.200 i els quatre cilindres del MINI Cooper SD a 2.500 bars. El més potent dels tres motors dièsel està ara equipat amb una turboalimentación de dues etapes.

 

 

 

La gamma està disponible a partir dels 17.950 €