ARRANCA L’INSTER DAY, L’INNOVADOR ESDEVENIMENT DE HYUNDAI PER LLANÇAR LA SEVA SUV URBÀ MÉS VERSÀTIL

El Nou INSTER, el SUV urbà més versàtil 100% elèctric, que destaca per la seva autonomia de 370 quilòmetres (WLTP), la seva tecnologia de càrrega bidireccional i sistemes de seguretat avançats. Madrid, Barcelona, ​​València, Màlaga i La Corunya seran les ciutats amfitriones d’aquest innovador esdeveniment de llançament.

INSTER Day combina la presentació del vehicle amb experiències immersives centrades en tecnologia, gastronomia i cultura coreana, sota el reclam T’apuntes?
Hyundai Motor España ha iniciat l’INSTER Day per presentar el nou model INSTER, l’innovador SUV urbà 100% elèctric, a través d’un esdeveniment de llançament que tindrà lloc a cinc ciutats espanyoles. Aquesta iniciativa, que forma part de l’estratègia d’electrificació de la marca, cerca apropar als usuaris les principals característiques del vehicle en un format que fusiona tecnologia, cultura i experiències multisensorials.
INSTER Day, que va començar el 30 de gener passat a Madrid, continuarà a Barcelona (6 de febrer), València (13 de febrer), Màlaga (20 de febrer) i La Corunya (6 de març). Durant cada parada, Hyundai ofereix una experiència immersiva que permetrà que els assistents coneguin a prop de les prestacions de l’INSTER, alhora que se submergeixen en un entorn que combina elements culturals i tecnològics d’inspiració coreana.

El primer esdeveniment a Madrid, celebrat a l’Espai Jorge Juan, ha tingut una presentació que va destacar el disseny i la tecnologia de l’INSTER; Els assistents van poder interactuar amb diverses unitats del nou model, acompanyades d’un videomapping dissenyat per ressaltar les línies i les característiques del vehicle. A més, es van habilitar diferents racons temàtics del món coreà dedicats: a la gastronomia (K-food), a la coneguda marca de cosmètica “MINN” i les innovacions tecnològiques de l’INSTER. La vetllada va estar amenitzada per les actuacions de la DJ Marta Vandam i Carlos Jean.

El Hyundai INSTER, sota el reclam “Estàs a dins?” representa una nova manera de moure’s, de viure, d’experimentar la mobilitat… És un concepte que combina el disseny, amb la tecnologia i la versatilitat per als que busquen experiències úniques i noves motivacions cada dia.

INSTER no és només un cotxe, és una declaració, és un estil de vida… es tracta d´una proposta innovadora per a la mobilitat urbana, ja que ofereix fins a 518 km d´autonomia en cicle urbà i pot carregar fins a 100 km d´autonomia en tan sols 12 minuts, ia més incorpora la tecnologia de càrrega bidireccional (V2L) per donar energia a qualsevol altre dispositiu.

Elena Gris, Directora de Màrqueting de Hyundai Motor España va afegir: “El llançament del Nou Inster demostra que la mobilitat sostenible per a tothom és possible. El nou model destaca pel seu disseny SUV urbà amb un toc retro que no deixa indiferent, la seva autonomia elèctrica de fins a 518km a ciutat, la seva versatilitat i espai interior únic en la seva categoria i el preu que facilita la mobilitat elèctrica a molta gent. Els InsterDays apropen el model a la Premsa, Mitjans, Partners, Clients i ambaixadors de la Marca d’una forma original i diferent, vivint l’experiència Inster amb un toc coreà a través de la gastronomia, la tecnologia i el k-beauty”

Amb aquests esdeveniments, Hyundai busca no només presentar el seu nou model, sinó també oferir un espai de trobada que connecti la tecnologia automotriu amb elements culturals i estètics, reflectint l’essència de la marca i el seu compromís amb la innovació.