BMW ESPANYA I PLAYTOMIC SIGNEN UN ACORD DE COL·LABORACIÓ PER POTENCIAR ELS VALORS DE L’ESPORT DE RAQUETA I MOTOR A TRAVÉS DE LA DIGITALITZACIÓ

BMW i l’esport han trobat al llarg dels anys punts de connexió en els valors d’esforç, sacrifici i perseverança per aconseguir l’èxit, sempre atenent l’esportivitat i el dinamisme de les diferents disciplines.

El 2022, un pas més l’integra la importància en la digitalització i per això, BMW Espanya i Playtomic, aplicació líder a nivell mundial per a la reserva de pistes de tennis i pàdel, han signat un acord de col·laboració per potenciar aquests valors a la pròpia eina.

Així, els més de 800.000 clients de Playtomic tenen accés a continguts exclusius, premis i beneficis de BMW a través de l’app digital. En paraules de Pablo Carro, cofundador de Playtomic, “estem molt orgullosos d’haver trobat un Partner del nivell de BMW Espanya, marca amb què compartim els valors d’innovació i l’impacte social de la tecnologia a l’esport”.

Per la seva banda, Gonzalo Sanjuán, director de Màrqueting de BMW Espanya ha declarat que “estem molt contents de treballar de la mà de Playtomic i estar presents allà on els nostres valors estan també reflectits. Compartim amb Playtomic el compromís tecnològic i la innovació però també els valors de l’esport i del gaudi de la vida. Impulsar els valors de l’esport, el lideratge en innovació per contribuir a una millor societat i oferir la millor experiència de client, són objectius de BMW que compartim en aquest acord de col·laboració”.

El 2022, BMW ofereix la major gamma de vehicles 100% elèctrics i electrificats. Precisament, nombroses novetats s’han sumat recentment al portfoli de producte com el primer BMW iX1 i el primer BMW i7 als ja disponibles BMW i4, BMW iX3 i BMW iX. Per la seva banda, entre els híbrids endollables, destaca l’arribada del BMW Sèrie 2 Active Tourer, Sèrie 3 o BMW X1. El 2023, el Grup BMW disposarà de 25 models electrificats, sent la meitat 100% elèctrics.