BMW IX1 XDRIVE 30 L’ELÈCTRIC QUE TOTS VOLDRAN
Compta amb un disseny més prominent, un espai més gran, digitalització avançada i, per primera vegada, un sistema de propulsió totalment elèctric.
Al nou BMW iX1, el plaer de conduir i la versatilitat més moderna s’uneixen a la mobilitat sense emissions. Un nou sistema de control/operació amb el sistema operatiu BMW 8 i la pantalla corbada, així com una selecció molt més àmplia de sistemes intel·ligents assistència a la conducció ia l’aparcament, contribueixen a definir el caràcter avantguardista d’aquest Sports Activity Vehicle (SAV) per al segment compacte premium.
L’iX1 xDrive30 totalment elèctric (consum elèctric combinat al cicle WLTP: 18,4 – 17,3 kWh/100 km i emissions de CO2: 0 g/km al cicle WLTP).
El BMW iX1 xDrive30 és el primer cotxe elèctric amb tracció total desenvolupat per la marca per al segment compacte premium. Dos motors elèctrics perfectament integrats als eixos davanter i del darrere ofereixen una potència combinada de 230 kW/313 CV (tenint en compte l’efecte instantani del mode Boost), i un parell motor total de 494 Nm.
El sistema de tracció total elèctrica assegura una tracció i una estabilitat direccional superior a qualsevol situació. L’iX1 xDrive30 passa de 0 a 100 km/h a 5,7 segons.
La cinquena generació de la tecnologia BMW eDrive inclou, a més, la tecnologia de càrrega d’alta eficiència que compta amb el programari de càrrega millorat que també es troba al BMW i7, i una bateria d’alt voltatge de forma plana instal·lada als baixos mateixos del vehicle, l’alta densitat d’energia del qual proporciona al cotxe una autonomia de 413 – 438 quilòmetres.
El BMW iX1 ofereix lexperiència del plaer de conduir sense emissions en un segment de vehicles que està creixent a tot el món, per la qual cosa permetrà que aquesta experiència sigui accessible a un públic molt ampli. El SAV compacte equipat amb la darrera tecnologia BMW eDrive donarà un gran impuls a la implantació de la mobilitat elèctrica.
Les millores en matèria de sostenibilitat en comparació amb el model anterior no només poden atribuir-se al gran treball d’electrificació, sinó també al major ús d’energia verda, tant a la producció com a la cadena de subministrament, ia les quantitats més grans de matèries primeres secundàries i materials naturals utilitzats.
L’equipament de sèrie del nou iX1 inclou el control de creuer amb funció de frenada i el sistema d’avís de col·lisió frontal, que ara també és capaç de detectar el trànsit que s’aproxima en girar a l’esquerra (als països on els vehicles circulen per la dreta) i als vianants i ciclistes quan es pretén girar a la dreta. L’assistent d’aparcament que inclou la càmera de marxa enrere i l’assistent de marxa enrere també formen part de l’equipament de sèrie.
Incorpora de sèrie un diferencial de lliscament limitat, que beneficia tant la tracció com l’estabilitat direccional. Altres novetats són el sistema de frenada integrada i l’amortiment opcional que permet modificar l’alçada a l’eix davanter. El sistema de suspensió M adaptatiu opcional compta amb regulació del nivell de rigidesa, una direcció esportiva i rebaixa l’alçada del cotxe a 15 mil·límetres.
La conducció del nou iX1, amen de ser silenciosa, és relaxant i aviat et fas amb ella, podent treure un més que notable aprofitament als seus 230 kW.
Benvinguts a la nova era BMW, benvinguts a l’iX1!!
Està disponible a partir de 56.400 euros.
Fitxa tècnica – BMW iX1
Potència 230 kW/313 CV. Consum WLTP 16,8 kWh/100 km. Velocitat màxima 180 km/h. De 0 a 100 km/h. 5,6 segons Autonomia 439 kms. Bateria 64,7 kWh Longitud 4.500 mm. Ample 1.845 mm. Alçada 1.616 mm. Batalla 2.692 mm.
Pneumàtics 205/65 R17 Maleter 490/1.495 litres