BRIDGESTONE EMEA ANUNCIA CANVIS A L’ALTA DIRECCIÓ PER POTENCIAR EL SEU VIATGE CAP A LA TRANSFORMACIÓ DIGITAL
(Bridgestone EMEA) ha anunciat avui un canvi en l’estructura del seu Alta Direcció, amb entrada en vigor a partir del dia 16 de setembre.
Aquests canvis es realitzen de forma conjunta i complementària als canvis de lideratge a nivell mundial anunciats recentment pel Grup Bridgestone, la companyia matriu, i formen part d’un programa més ampli dissenyat per potenciar líders mundials en tota la companyia.
Els principals canvis en el Comitè Executiu vénen motivades per la constant millora de les solucions empresarials de Bridgestone en noves àrees, com solucions per a les flotes, l’objectiu d’enfortir la cadena de subministrament des de l’inici fins al final, en un entorn productiu cada vegada més complex i digital i, finalment, consolidar la cooperació entre R + d i Producció, i rendibilitzar l’increment de la digitalització en l’entorn productiu.
Es reforçaran de la següent manera les funcions dels alts executius que dependran de Paolo Ferrari, CEO i President de Bridgestone EMEA:
Laurent Dartoux, actualment Director d’Estratègia i Màrqueting de Bridgestone EMEA i director corporatiu del Grup Bridgestone, assumirà el càrrec de director d’Operacions de Bridgestone EMEA compaginant-ho amb les seves funcions de director d’Estratègia i Màrqueting. Laurent Dartoux conservarà algunes de les seves competències actuals, entre les quals s’inclouen: màrqueting de la marca, comunicacions corporatives, i solucions i estratègia, així com també de TomTom Telematics, fusions i adquisicions i RSC. A més, per agilitzar encara més l’estratègia d’operacions principals de la companyia, Laurent assumirà la responsabilitat de les operacions productives, la logística i la gestió de la cadena de subministrament i contractacions.
Emilio Tiberi, nomenat recentment director de Tecnologia de Bridgestone EMEA i director corporatiu del Grup Bridgestone, assumirà la responsabilitat de l’àrea de Qualitat i Medi Ambient, Salut i Seguretat, així com en qüestions de Normativa i Assumptes Públics. Emilio s’ocuparà, a més, del departament d’Enginyeria de Sistemes de Bridgestone, una nova unitat creada per enfortir encara més la col·laboració entre R + D i Producció.
Astrid Rahn, Directora Financera de BSEMEA, assumirà, a més de les actuals tasques, la responsabilitat en IT. Ella s’encarregarà d’aconseguir l’equilibri d’inversió en IT entre la infraestructura bàsica i les necessitats que implica el viatge digital de Bridgestone EMEA.
Riccardo Cichi, Director de Vendes de BSEMEA, reforçarà encara més l’organització de les àrees de Comercial i Consum, en integrar la planificació de producte de les dues àrees sota les funcions del Cap de Vendes per marcar un full de ruta encara més sòlida, basada en les necessitats del client i del mercat.
Com ja es va anunciar, en relació a l’Alta Direcció del Grup Bridgestone, s’han afegit nous llocs a la seu central Mundial i Bridgestone EMEA té el plaer d’anunciar que Paolo Ferrari, Vicepresident Executiu i Director Executiu del Grup Bridgestone, CEO i President de Bridgestone EMEA i President de la Junta Directiva de Bridgestone Americas, assumirà una responsabilitat addicional com a Director d’Estratègia Digital. Paolo simultaniejarà aquest nou càrrec al costat dels seus altres funcions, inclosa la de CEO d’EMEA.
«El món de la mobilitat està canviant a gran velocitat empès per tendències com el desenvolupament urbà, el canvi climàtic i la digitalització i, com a resultat d’això, ens estem transformant ràpidament. Tinc la seguretat que els canvis en les directives de BSEMEA contribuiran a accelerar el nostre viatge cap a la transformació de fabricant de pneumàtics premium a líders en solucions de mobilitat i ens ajudaran a incorporar les nostres activitats en aquest viatge », comentava Paolo Ferrari. «La nostra indústria és cada vegada més CASI (connectivitat, autonomia, compartit i elèctric). Em sento molt orgullós de contribuir a les aspiracions de creixement futur del Grup Bridgestone aprofitant les oportunitats del negoci digital i liderar la nostra companyia i la nostra indústria cap al futur de la mobilitat ».