BYD DOLPHIN SURF un elèctric per a totes les butxaques
Equipat amb l’e-Platform 3.0, el sistema de propulsió 8 a 1 i la revolucionària Blade Battery, amb capacitat de 30 kWh o 43,2 kWh.
El Dolphin Surf és el vuitè cotxe 100% elèctric que BYD llança a Europa en menys de tres anys.
Amb 3.990 mm de longitud, 1.720 mm d’amplada i 1.590 mm d’alçada, les seves dimensions i una conducció àgil el converteixen en el vehicle adequat per circular pels carrers estrets de la ciutat i maniobrar en petits espais d’aparcament.
No obstant això, l’e-Platform 3.0 de BYD permet oferir un espai a l’habitacle i una capacitat de maleter comparables a la dels cotxes del segment superior, cosa que converteix en una opció ideal com a cotxe únic per a un gran nombre d’usuaris.
El Dolphin Surf té un disseny distintiu que combina funcionalitat amb un estil esportiu i divertit. Lateralment, el vehicle té un perfil d’arc únic que permet oferir un espai interior notable per al segment (B). La silueta es realça amb una carrosseria de línies ascendents que aporten una aparença dinàmica, reforçada encara més amb les llantes de sèrie de 15” o 16”. El pilar C inclou un element de patró de punts inspirat en els vidres de gel que ajuda a separar visualment el sostre i crear un sofisticat efecte flotant.
A la part davantera els fars, que en la seva forma interna estan compostos per sis bandes lluminoses angulades, presenten línies netes i definides. Aquests llums diürns integrats completen un aspecte esmolat, accentuat pels plecs de la part inferior del para-xocs i les línies horitzontals que eixamplen visualment el vehicle, projectant una personalitat audaç. La part del darrere incorpora un spoiler que perllonga la línia del sostre optimitzant el flux d’aire i millorant l’eficiència aerodinàmica. A això se suma una franja de llum de banda a banda -una novetat a la seva categoria- que també reforça visualment l’amplada del vehicle.
Està disponible amb diverses opcions de motorització, sempre amb tracció davantera. La versió d’accés Active combina una Blade Battery de 30 kWh amb un motor de 65 kW, cosa que permet una acceleració de 0 a 100 km/h en 11,1 s. La versió Boost, la de més autonomia, incorpora el mateix motor però amb una bateria de 43,2 kWh, amb una acceleració de 0 a 100 km/h en 12,1 s. Per la seva banda, la versió topall de gamma Comfort combina la bateria de major capacitat amb el motor més potent de la seva categoria, amb 115 kW/156 CV, reduint el temps necessari per accelerar de 0 a 100 km/h a 9,1 s.
Està perfectament equipat per a usuaris amb estils de vida actius, i això s’estén a la tecnologia Vehicle-to-Load (V2L). Aquesta funcionalitat permet alimentar dispositius elèctrics amb una potència de fins a 3,3 kW a través de la pròpia bateria del vehicle, cosa que fa possible utilitzar des d’una cafetera fins a una graella elèctrica in situ, cosa perfecta per als dies de platja o camp.
Totes les versions compten amb la característica pantalla tàctil amb rotació elèctrica de 10,1” (25,6 cm) de BYD, que incorpora la darrera interfície d’usuari de la marca amb el sistema de control per veu “Hi BYD” així com connectivitat amb Apple CarPlay i Android Auto.
Incorporen de sèrie avançats sistemes d’assistència a la conducció (ADAS) que inclouen control de velocitat de creuer intel·ligent, frenada automàtica d’emergència, assistent de sortida del carril i control intel·ligent dels llums de carretera.
A partir dels 11.780 euros (promocions i Pla MOVES III).
Fitxa Tècnica – Comfort
Potència 115 kW / 156 CV Velocitat 150 km/h Bateria 43,2 kWh Autonomia WLTP 310 km. Consum WLTP 16 kWh/100 km. De 0 a 100 km/h. 9,1 segons Pes 1.294 kg. Tracció Davantera Longitud 3.990 mm. Ample 1.720 mm. Alçada 1.590 mm. Batalla 2500 mm. Maleter 308/1.037 lts.