CITROEN Ë-C3: LA REVOLUCIÓ HA ARRIBAT
Al llarg dels seus 100 anys d’història, Citroën sempre ha estat sinònim d’innovacions audaces d’enginyeria i excel·lència creativa a la seva publicitat. Citroën presenta una innovadora estratègia de 360° per mostrar el caràcter revolucionari del nou Citroën ë-C3: vídeos en múltiples formats, GIFs, etc. El nou ë-C3 és un producte revolucionari, que ofereix per primer cop una mobilitat elèctrica accessible i de qualitat per a tothom.
Amb el seu nou ë-C3, Citroën inicia una nova revolució francesa. Fins ara, els vehicles elèctrics es consideraven un luxe reservat a les elits. Amb un preu des de 23.800 euros, sense incloure-hi els possibles ajuts governamentals, l’ë-C3 els posa ara a l’abast de tothom amb atributs tan potents com un nou disseny amb codis SUV, un equipament complet, el confort característic de Citroën, fabricat a Europa , i fins a 320 km d’autonomia.
Per comunicar-ho, Citroën llança una estratègia igualment disruptiva. Els resultats són impressionants. El rodatge, en un castell hongarès, va mobilitzar cinc equips de producció durant cinc dies i cinc nits. El guardonat director Fredrik Bond, no va escatimar en despeses per crear una visió cinematogràfica de la revolució ë-C3. El vestuari i les perruques procedien de la pel·lícula María Antonieta, de Sofia Coppola. L’equip d’especialistes va treballar a Dune 2. La banda sonora és la versió original de Suffragette City, de David Bowie. El film explica la història de com els vehicles elèctrics van acabar a les mans de les masses.
Com a tal, s’inscriu a l’enfocament publicitari històricament creatiu de Citroën. Els productes innovadors de la marca sempre han anat acompanyats d´un enfocament igualment innovador de la comunicació. Des del nom Citroën que va il·luminar la Torre Eiffel des del 1925 fins al 1936, fins al telefilm d’aquest any per a la renovada gamma de vehicles comercials lleugers, que reinterpreta l’anunci d’aquests vehicles com una història d’amor èpica entre un treballador i el seu vehicle. Aquesta producció està cridada a impactar al món de la comunicació tant com el ë-C3 ho fa al món del motor.
“L’excel·lència creativa en publicitat forma part de la història de Citroën, com també les solucions d’enginyeria innovadores que han portat al mercat productes pioners i han millorat la vida de les persones. El nou ë-C3 és un producte revolucionari, que ofereix per primer cop una mobilitat elèctrica accessible i de qualitat per a tothom. És un producte que mereixia una campanya enganxosa, impactant i visualment impressionant, adornada amb una banda sonora fantàstica”, ha declarat Federico Goyret, SVP de Màrqueting i Comunicació de Citroën.
Humorística, atrevida, impertinent i provocadora, Citroën és una marca que sempre ha fet les coses de manera diferent. Aquesta nova i espectacular campanya pot marcar una fita a la indústria de l’automòbil, però per a Citroën forma part d’una llarga i orgullosa tradició.